חברת גזית אינק. , הנמצאת בשליטת חיים כצמן ודורי סגל, השלימה היום גיוס של כ-35.5 מיליון שקל. זאת לאחר שהחברה הבת שלה, גזית ישראל, הנמצאת בבעלותה ובשליטתה המלאות, הקצתה למשקיעים מוסדיים, בהם קופות גמל וחברות ביטוח, סדרת איגרות חוב סטרייט. גיוס ההון בוצע באמצעות גמול סהר חתמים.
איגרות החוב האמורות צמודות לשער הדולר האמריקאי ונושאות ריבית שנתית קבועה של 7.15% אשר תשולם מדי 1 בינואר. האג"ח יעמדו לפירעון ב-11 תשלומים שנתיים החל משנת 2007 ועד לשנת 2017.
גזית אינק. תהיה ערבה לכל התחייבויותיה של גזית ישראל לבעלי האג"ח. בנוסף לערבות ניתנו למשקיעים שעבודים של מניות גזית גלוב , בהתאם להיקף השקעתם. יצוין כי חברת גזית גלוב מדורגת על ידי חברת דירוג האשראי מעלות בדירוג A+.
גזית אינק. השלימה גיוס של 35.5 מיליון שקל באמצעות הנפקת איגרות חוב
אלי דניאל
3.1.2002 / 16:48
