וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק לאומי צפוי לפתוח עשרה סניפים קמעוניים ב-2010

מאת אתי אפללו

17.2.2010 / 7:00

בלעדי TheMarker



>> ב-2010 מתכוון בנק לאומי לשים את התחום הקמעוני במרכז תשומת הלב. הבנק צפוי לפתוח ב-2010 שמונה עד עשרה סניפים קמעוניים - כך עולה מתוכנית העבודה השנתית של הבנק.

הבנק גם צפוי להמשיך לשים דגש על העברת לקוחות לפעילות בערוצים דיגיטליים, לפתוח עוד מבואות טכנולוגיות בסניפים ולהעמיק את מגוון השירותים שניתן לקבל באמצעות הטלפון הסלולרי והאינטרנט.



למעשה, זהו המשך של מגמת התוכניות האסטרטגיות שהציג הבנק בשלוש השנים האחרונות. מנכ"ל בנק לאומי, גליה מאור, הציגה שלשום בפני המנהלים הבכירים של הבנק את תוכנית העבודה השנתית ל-2010. בעוד בנק הפועלים פירסם בתוכנית העבודה שלו כי הוא מכוון לתשואה של 10%-15% על ההון לטווח הארוך, לאומי לא פירסם נתונים מקבילים. ואולם לנוכח ירידה בתיאבון לסיכון בכל מערכת הבנקאות לאחר המשבר - ניתן להניח כי זהו גם טווח התשואות שאליו מכוון לאומי.



בתחום המשכנתאות נערך לאומי לתחרות עזה שתתחולל בשוק, בעקבות שאיפותיו של הפועלים לגדול בתחום. בשלב הראשון היעד של לאומי הוא לא לרדת בנתח השוק בפעילות בשנה הקרובה. בנוסף, יתמקד לאומי בשיפור תוצאותיו בחו"ל, ובעיקר בבנק לאומי ניו יורק, שסיים את 2009 עם רווח נמוך באופן חריג בשל המשבר הכלכלי.



בתחום האשראי לעסקים בינוניים צפויה להתחולל בשנה הקרובה תחרות בין לאומי לבנק הפועלים. זהו תחום שבו לאומי מוביל את השוק עם פרישה גיאוגרפית טובה של סניפים עסקיים שנותנים שירות לעסקים בינוניים.



גם בנק הפועלים החליט לשים את התחום במרכז תשומת הלב, ובבנק מתכוונים להגדיל את הפרישה הגיאוגרפית ולפתוח 25 סניפים חדשים בתוך שנתיים. בלאומי מתכוננים לתחרות ויוצאים מנקודת הנחה שלבנק הפועלים ייקח זמן לסגור את הפער בתחום ולהגיע לפרישה גיאוגרפית דומה לשלהם. בלאומי מבקשים לנצל את הזמן הזה להעמקת האחיזה בשוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully