וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראליות בתערוכת ברצלונה: סמסונג משיקה מודם סלולרי מהיר המבוסס על מעבד של סיוה הישראלית

ואדים סבידרסקי

17.2.2010 / 12:00

סיוה תקבל תשלום חד פעמי של כ-2 מיליון דולר ותמלוגים עבור כל מודם שיימכר



במסגרת תערוכת הסלולר בברצלונה הנערכת בימים האלה, הודיעה סיוה הישראלית, המתחמה בטכנולוגיות לתכנון שבבים, כי ענקית הסלולר סמסונג תשיק מודם סלולרי מהיר המבוסס על טכנולוגיית עיבוד האותות של החברה.



במסגרת הסכם לאספקת טכנולוגיה, מצפה סיוה, הנסחרת בנאסד"ק, לתשלום חד פעמי של כ-2-1 מיליון דולר, וחשוב מכך, לתמלוגים על כל מודם סלולרי שימכר על ידי סמסונג הנע בין 15-5 סנט ליחידה, תלוי בכמות ההזמנה.



סמנכ"ל סמסונג, קיונג-הו קים אמר כי "באמצעות מינוף טכנולוגיית עיבוד האותות של סיוה בתכנון מודם ה-lte שלנו, אנו מבטיחים צריכת סוללה נמוכה במיוחד, המהווה גורם קריטי באימוץ מוצלח של מכשירי גלישה מבוססי סוללה".



מסמסונג נמסר כי נכון להיום, נמכרו יותר מ-600 מיליון מכשירי סלולר שכללו בתוכם מעבדי אותות של סיוה. בכוונת החברה לחזק את מעמדה בדור הרביעי, ומתחילת החודש הודיעה על שני הסכמים נוספים לאספקת טכנולוגיות לדור הרביעי עבור יצרניות השבבים sequans הצרפתית ו-beceem האמריקאית.



סיוה מפתחת פתרונות טכנולוגיים מתקדמים המשולבים בשבבים ומיועדים למכשירי סלולר ומוצרי אלקטרוניקה ושוויה המוערך מסתכם בכ-233 מיליון דולר. אמש, הסתיים המסחר במניה במחיר של 11.60 דולר והיא רחוקה כ-14% מהשיא.



מנכ"ל סיוה, גדעון ורטהייזר, אמר כי "סמסונג היא הכוח המניע מאחורי מימוש חוויית הגלישה הסלולרית האמיתית בדור הרביעי, ואנו גאים לשתף עמה פעולה בקו מוצרי ה-lte שלה. בחירתה של סמסונג בטכנולוגיית עיבוד האותות שלנו מבססת עוד יותר את מעמדנו כספק המוביל של טכנולוגיות עיבוד אותות לתעשיית הסלולר העולמית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully