וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

HTC מציגה שני סמארטפונים חדשים מבוססי אנדרואיד: HTC Legend ו-HTC Desire

TheMarker Online

17.2.2010 / 11:53

המכשירים כוללים אפליקציית HTC ווידג'ט חדשה - HTC friend stream וכן ממשק חדש



חברת htc הציגה היום את ממשק sense, שיהיה זמין לשימוש על שני מכשירי סמארטפונים חדשים מבוססי אנדרואיד: htc legend ו-htc desire. "טלפון סלולרי הוא במהותו החפץ האישי ביותר שיש ברשותך. sense htc נוצר על מנת להגדיל את היכולת להפוך את הטלפון לחוויה סלולרית ייחודית", כך אומר פיטר צ'ו, מנכ"ל תאגיד htc. "מכשירי htc legend ו-htc desire לוקחים את האנדרואיד לרמה אחרת עם הגרסה החדשה ביותר של ה-htc "sense.



ל-sense נוספה אפליקציית htc ווידג'ט חדשה שנקראת htc friend stream אשר מרכזת את כל ההתקשרויות החברתיות, כולל פייסבוק, טוויטר ופליקר לתוך זרם עדכונים מסודר ורציף. חוויית ה-sense החדשה של htc מציגה גם שיפורים לאפליקציות כגון דפדפן האינטרנט, שרתי אי מייל ואחרים. בנוסף, הגרסה כוללת גם אפליקציית ווידג'ט של newsreader כמו גם מבט אווירי (helicopter) על שבעת מסכי הבית לגישה נוחה ומהירה למסכים ספציפיים.







ה-htc legend מצויד במסך amoled hvga בגודל 3.2 אינץ'. את ה-tracball המסורתי מחליף trackball אופטי חדש שיושב בתוך כפתור לחיץ. ה-htc desire מצויד בתצוגה מהמתקדמות ביותר שקיימות בטלפונים ניידים כיום, בעל מסך amoled בגודל 3.7 אינץ' שנועד לשפר ולהעצים תוכן בין אם זה תמונות, וידאו, גלישה באינטרנט או התעדכנות בסטאטוסים של החברים.



אלון לביא, מנכ"ל ניופאן טלקום, משווקת htc מציין כי שני המכשירים עתידים להיות משווקים בישראל יחד עם מכשירים נוספים אשר יושקו ויוצגו בהמשך השנה. "אנו מצפים כי מגוון המכשירים הרחב אשר נשווק בישראל השנה יביא לגידול בנתח השוק של המותג בישראל", הוסיף לביא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully