וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לידר שוקי הון על דו"חות נייס: השוק היה אופטימי מדי לגבי קצב ההתאוששות

TheMarker Online

17.2.2010 / 15:55

יעקובי: "הנחיות החברה לרבעון הראשון ולשנת 2010 כולה לא מבשרות שום דבר ידש והופכות את המניה ללא מעניינת במחירם הנוכחיים"



פירסמה תוצאות מצוינות לרבעון הרביעי והשאירה את התחזיות מאחור. עם זאת, הנחיות החברה לרבעון הראשון ולשנת 2010 כולה לא מבשרות שום דבר ידש והופכות את המניה ללא מעניינת במחירם הנוכחיים.



· הכנסות הרבעון הסתכמו בכ-162.8 מיליון דולר לעומת תחזית לידר שוקי הון להכנסות של כ-156 מיליון דולר.



שיעור הרווח התפעולי עומד על כ-18.9% מההכנסות, ציפיות לידר היו ל-19%.



"הרווח למניה עומד על 45 סנט לעומת תחזיתנו לרווח של 43 סנט", מציין ערן יעקובי, אנליסט בכיר בלידר שוקי הון, "יש לציין כי שיעור המס ברבעון עמד על כ-11% בלבד ואילו אם היה עומד על 20% כפי שהחברה מנחה בדרך כלל למודלים, היינו מקבלים רווח של 40 סנט בלבד".



תזרים מפעילות שוטפת - 29.4 מיליון דולר בדומה לרווח הנקי ובניכוי השקעות - 26.5 מיליון דולר.



החברה מדווחת על יחס book-to-bill גבוה משמעותית מ-1 ועל ביצועים חזקים בכל תחומי הפעילות של החברה.



הנחיות החברה לרבעון הראשון ולשנה כולה:



"ראשית, אנו שמחים שהנהלת החברה משחררת הנחיות לאחר זמן רב", אומר יעקובי, "עם זאת, לא מצאנו שום בשורה בהנחיות בעיקר לשנה כולה, למרות שלאור יחס ה- book-to-bill היה ניתן לצפות ליותר."



הנחיות לרבעון הראשון: הכנסות בטווח של 153 - 160 מיליון דולר - בדרך כלל הירידה בהכנסות הרבעון הראשון לעומת הרביעי מוסברת בעונתיות של חברות הטכנולוגיה. רווח למניה בטווח של 35 עד 39 סנט.



הנחיות לשנה כולה: הכנסות בטווח של 652 - 670 מיליון דולר. "תחזיותינו היו באמצע הטווח", אומר יעקובי, "יש לציין כי הקונצנזוס בבלומברג גבוה משמעותית מהנחיות אלה, אולם מוטה למעלה על ידי בית השקעות אחד ובניטרולו, ניתן לומר כי גם הקונצנזוס נמצא באמצע הטווח. הרווח למניה על פי החברה ינוע בטווח של 1.66 - 1.74 דולר. אנו ציפינו ל-1.72 דולר, אולם הקונצנזוס (בניטרול אותו בית השקעות) קרוב יותר לרף העליון."



למעשה המניה נסחרת במכפיל של 17.5 לשנה הקרובה ונראה כי השוק היה אופטימי מדי לגבי קצב ההתאוששות. בלידר שוקי הון כאמור, לא מוצאים עניין רב בהחזקת יתר של המניה ולא רואים את הקטליזטור שיקפיץ אותה ב- 15% - 20% בחודשים הקרובים.



"המכפיל הנוכחי נראה לנו בהחלט סביר ובוודאי לא נמוך כאשר קצב ייצור המוזמנים דומה לרווח הנקי. המלצתנו נותרת תשואת שוק עם מחיר יעד של 30 דולר והיינו מנצלים עליות בנייר אם יהיו כדי לקחת רווחים", אומר יעקובי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully