וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק משתלטת: 44% משיתוף המידע ברשתות החברתיות - בפייסבוק

סוכנויות הידיעות

17.2.2010 / 16:23

שיתוף המידע המתגבר ברשתות חברתיות מוביל לירידה בתנועת הגולשים בגוגל, שהשיקה רשת חברתית חדשה



44% משיתוף המידע ברשתות חברתיות מתבצע בפייסבוק, יותר מכל רשת חברתית אחרת - כך דיווח היום בלוג הטכנולוגיה הפופולרי טק קראנץ'. הבלוג ציטט נתונים של חברת gigya הישראלית, המספקת ווידג'טים (כפתורים אינטראקטיביים המופיעים על המסך ומאפשרים לפרסם פרטי מידע ברשתות חברתיות ושירותים אחרים) ליותר מ-5,000 אתרי תוכן.



לפי הנתונים, 44% הצרכנים חולקים תמונות, קישורים וסרטי וידאו בפייסבוק, בעוד ש-29% משיתוף המידע מתבצעת בטוויטר, 18% בשירותי המייל והמסרים המידיים של יאהו ו-9% בלבד במייספייס. בסך הכל, לפי נתוני פייסבוק, 5 מיליארד פרטי מידע נחלקים על ידי הגולשים מדי שבוע. פייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה בעולם, עם יותר מ-400 מיליון משתמשים. בסך הכל, ב-30 הימים האחרונים חלקו הגולשים כמיליון פרטי מידע ברשת של gigya.



שיתוף המידע ההולך וגובר ברשתות חברתיות מוביל לירידה בתנועת הגולשים בגוגל, ועשוי גם למשוך מפרסמים לאתרים כמו פייסבוק וטוויטר. לכן, בשבוע שעבר השיקה גוגל רשת חברתית חדשה בשל גוגל באזז, שנועדה לחזק את מעמדה מול פייסבוק וטוויטר. הרשת החדשה כוללת הוספת תכונות חדשות לשירות הדואר האלקטרוני ג'ימייל, שיאפשרו למשתמשים לצפות בעדכונים, תמונות וקטעי וידיאו של חבריהם באינטרנט - בדומה לאפשרויות בפייסבוק. גוגל באזז מותאם גם לגולשים באמצעות הטלפון הסלולרי, ויזהה את מיקום המשתמשי, ויציג בפניו פוסטים שהועלו בגוגל באז באזור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully