וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חילופים בהנהלה הבכירה: יעקב קדמי חוזר לפרטנר; מסתמן כי יחזור לתפקידו הקודם כסמנכ"ל השיווק

עדי דברת-מזריץ

17.2.2010 / 17:15

כך מסתמן לפי גורמים מקורבים לחברה; סמנכ"ל השיווק הנוכחי בפרטנר, ארז פז, נכנס לתפקידו רק ב-2008



מסתמן: יעקב קדמי חוזר לפרטנר. ל-themarker נודע כי קדמי יכהן כסמנכ"ל השיווק של פרטנר, כך מוסרים מקורבים למשא ומתן שהתקיים בין שני הצדדים. את ההודעה בדבר חזרתו מתכננת החברה, ככל הנראה, למסור במסיבת עיתונאים מחר, בהשתתפות דוד אבנר, מנכ"ל פרטנר, ואלי גליקמן, משנה למנכ"ל החברה. בפגישה צפויה החברה לספר על השינויים הארגוניים שהיא מתכננת, בהם חזרתו של קדמי.



קדמי הינו מבכירי עולם השיווק בארץ ואף זכה מספר פעמים בתואר איש השיווק של איגוד השיווק. בעברו הרחוק, בתחילת שנות ה-90, כיהן קדמי כמנכ"ל מי עדן. מתוקף היותו בן דודו של עופר נמרודי, קיבל קדמי הצעה להיות סמנכ"ל השיווק של העיתון כאשר נמרודי קנה את "מעריב" ב-92', קדמי נענה בחיוב.



בשלוש השנים הראשונות לפעילותה של פרטנר, שימש קדמי סמנכ"ל השיווק בחברה ונחשב לאחראי להצלחתה לצד המנכ"ל, עמיקם כהן. השניים היו אחראים להחדרת פרנטר לארץ ובניית המותג אורנג'.



בפחות משלוש שנים הצליחו כהן וקדמי להפוך את אורנג' למותג היציב והבולט בשוק. ב-2005 הוכתרה בניית המותג למהלך השיווקי הטוב של חמש השנים האחרונות.



לאחר שלוש שנים, בשנת 2004, עזב קדמי את התפקיד ועבר לעבוד באירופה, בשליחות האצ'יסון העולמית, בעלת השליטה בפרטנר. כשחזר, בסוף אותה שנה, לקח על עצמו את תפקיד מנכ"ל משרד הפרסום באומן בר ריבנאי.



את באומן בר ריבנאי עזב קדמי לאחר חצי שנה בתפקיד בלבד לאחר ניסיון לא מוצלח במיוחד. במקומו מונה למנכ"ל אחד השותפים במשרד משה גאון, כיום יו"ר גאון אחזקות. לאחר פרישתו הצטרף קדמי למספר חברות סטארט אפ וכיהן בעיקר כיועץ שיווקי.



קדמי מגיע לפרטנר כשהיא נמצאת בפרשת דרכים. השליטה בחברה התחלפה באוגוסט האחרון, כשנרכשה על ידי אילן בן דב. בחודשים האחרונים רחשו שמועות כי דוד אבנר פורש מהחברה והמשנה למנכ"ל גליקמן צפוי לרשת את מקומו.



ארז פז, סמנכ"ל השיווק הנוכחי של פרטנר, נכנס לתפקיד בתחילת 2008.



מפרטנר סירבו להגיב לידיעה. תגובת יעקב קדמי לא נמסרה עד למועד פרסום הידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully