חברת טאואר סמיקונדקטורס , הנמצאת בשליטת החברה לישראל, נערכת לכניסת משקיע נוסף לחברה, כך נודע ל-TheMarker.
טאואר פנתה לאחרונה לבורסה בתל אביב בבקשה להתיר רישום למסחר של 400 אלף מניות אשר בכוונתה להקצותן למשקיע פוטנציאלי, ובקשתה נענתה בחיוב ע"י מנכ"ל הבורסה. יצוין כי חבילת המניות האמורה תהווה כ-1.8% ממניות החברה (לאחר ההקצאה).
במענה לפניית TheMarker מסר דובר החברה כי "טאואר בוחנת מעת לעת הכנסת משקיעים נוספים לחברה".
יצוין כי לפני כחודש השלימה טאואר הנפקה של כ-4.2 מיליון מניות לשותפיה האסטרטגיים במפעל ה-Fab2. זאת, לאחר שניתן אישור אסיפת בעלי המניות של החברה ושל הרשויות בישראל להמרת 53.7 מיליון דולר, מהסכומים שנזקפו עד אז על חשבון מקדמות לרכישת פרוסות סיליקון ממפעל ה-Fab2, למניות של טאואר. ההמרה בוצעה אז לפי מחיר של 12.75 דולר למניה, מה שעשוי ללמד על הסכום שהחברה מקווה לגייס מהקצאת 40 אלף המניות האמורות.
טאואר סמיקונדקטורס נערכת לכניסת משקיע נוסף לחברה
אלי דניאל
3.1.2002 / 18:35
