וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנפקה מוצלחת לחברת הנדל"ן ביג: גייסה 220 מ' ש' בהנפקת אג"ח למוסדיים

מיכאל רוכוורגר

17.2.2010 / 19:05

הביקושים לאג"ח היו גבוהים פי ארבעה ונעו סביב 800 מיליון שקל; התמורה תשמש לרכישת נכסים מניבים נוספים



חברת הנדל"ן מרכזי קניות השלימה הערב בהצלחה את המכרז המוסדי של הנפקת סדרת אג"ח חדשה בהיקף של כ-220 מיליון שקל. במהלך המכרז נרשמו ביקושים של למעלה מ-800 מיליון שקל, אולם בשל העובדה כי החברה קיבלה דירוג מחברות הדירוג מעלות ומדרוג לגיוס של עד 270 מיליון שקל היא לא יכלה לגייס סכומים נוספים.



הריבית שנקבעה במכרז הינה בשיעור של 3.76% - הנמוכה יותר מן האג"ח של ביג הנסחרות בתשואה לפידיון של כ-4%. כמו כן נתנה ביג למשקיעים ביטחונות באמצעות שיעבוד על מרכז מסחרי ביג באר שבע. את ההנפקה הובילו לידר שוקי הון ופועלים איי בי איי.



בשבוע הבא יתקיים המכרז הציבורי שבמהלכו תגייס החברה 50 מיליון שקל נוספים. כמו כן מתכננת ביג להנפיק מניות וכתבי אופציה בהיקף של כ-110 מיליון שקל בכדי להגדיל את אחזקות הציבור העומדות כיום על 10%. זאת לקראת הכניסה המתוכננת למדד ת"א 100 בעדכון המדדים הקרוב שיתבצע בתחילת יולי 2010. לפי קריטריונים של הבורסה בכדי להיכנס למדדים המובילים כמו ת"א 100 ישנו צורך של אחזקה מינימלית של הציבור של 20% או לחלופין שווי שוק של מיליארד שקל.



ביג עוסקת בתחום נדל"ן המניב ומחזיקה בכ-14 פאואר סנטרים - מרכזים מסחריים - ברחבי ישראל. כן פועלת החברה בתתחום זה גם בסרביה ובהודו. ביג מצויה בשליטת האחים יהודה ורוני נפתלי. ומנוהלת על ידי איתן בר זאב. התמורה בגין הגיוס תשמש את ביג לרכישת נכסים מניבים נוספים בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully