וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילן בירן, מנכ"ל בזק, עצר השקעה של 50 מיליון שקל בטלפונים ציבוריים חכמים

סקירת עיתונים / מעריב

2.1.2002 / 13:22

לטענת החברה, דרישת משרד התקשורת, המחייבת אותה בפרישת טלפונים ציבוריים, אינה קבילה יותר וגורמת לה הפסד של עשרות מליוני שקלים בשנה



אילן בירן, מנכ"ל בזק , עצר השקעה של 50 מיליון שקל בטלפונים ציבוריים חכמים - כך מדווח "מעריב".



החלטתו של מנכ"ל החברה באה בעקבות ההאטה בביקושים והמיתון הקשה הצפוי בשנה הבאה, ובשל אי הוודאות לגבי מדיניות משרד התקשורת בנושא חיובה של החברה בפרישת טלפונים ציבוריים בכל הארץ.



בזק טוענת כי חיובה בפרישת טלפונים ברחבי הארץ ותחזוקתם אינה קבילה עוד, לנוכח חדירת הטלפונים הסלולריים. בתגובה לכך צימצם משרד התקשורת את הפרישה, אך רק במעט.



במקביל דורשת בזק פטור מתשלום אגרת תדרים על פעילות אלחוטית ביש"ע ובפריפריה, פטור המוערך בכ-10 מיליון שקל מדי שנה.


טרם התפרסמו תגובות

top-form-right-icon

בשליחת התגובה אני מסכים לתנאי השימוש

    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully