וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גדולות על קטנים

אבשלום חלוץ | תצלום אייל טואג

18.2.2010 / 9:12

בשילב שומרים על רצינות, גם אם קהל היעד לא עבר את גיל חמש



איריס פרלמן-צ'רבין, מנהלת חברת האופנה והטקסטיל לבית של חברת שילב, קונה את בגדיה כמעט רק בחו"ל. "אני נוסעת הרבה לסין ושם אני קונה את רוב הבגדים שלי. לפעמים אני קונה גם בלונדון ובאמסטרדם - שאליה אני גם מגיעה לא מעט".



כשביקשנו ממנה להחזיק בובות לצורך הצילום, היא לא הרגישה בנוח. "חשוב לי לשמור על מכובדות ועל רצינות", הסבירה. "גם כשעובדים במקום שמיועד לתינוקות, לילדים ולהורים, כמו החברה שלנו". כשהיא מבקשת לקנות נעליים ("לא קל במידה 41!") היא רוכשת אותן רק ברשת nine west, שבה לדבריה היא מוצאת נעליים אלגנטיות גם במידה גדולה יחסית.

ביום שבו נפגשנו נכנסה סיון אשל, מעצבת בגדי שילב תינוקות, לחודש העשירי להריונה. "אם לא נמהר זה עלול לקרות בכל רגע", איימה. סיוון מספרת שהיא אוהבת מציאות ומשתדלת לקנות כמעט תמיד במכירות סוף העונה. "אני מפשפשת הרבה בחנויות יד שנייה ומוכנה להשקיע סכומים נכבדים, אפילו רק בנעליים", היא אומרת. לטענתה, היא לא נצמדת למראה מסוים, והוא יכול להיות ילדותי, ספורטיבי או אלגנטי.



לרגל הצילומים היא השאילה זוג נעליים לקרן רבינוביץ', מעצבת אופנת שילב גדולים, דבר שקורה גם כשאין מצלמה בסביבה. קרן אומרת שהיא קונה בכל מקום. "בבזארים, בשוק, בזארה, כל מה שתופס לי את העין. גם הסגנון שלי מגוון - עם הרבה נוסטלגיה". היא אוהבת בעיקר אביזרים בולטים כמו כובעים, פרחים, חגורות ועניבות.





טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully