וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר התיירות: "אפעל להכללתו של הגולן בתוכנית אזורי עדיפות לאומית בתיירות"

עירית רוזנבלום

18.2.2010 / 13:01

משרד התיירות אישר מענק של 30 מיליון שקל לכפר הנופש של האחים נקש בחוף כורסי בכנרת



"אפעל להכללתו לראשונה של הגולן בתוכנית אזורי עדיפות לאומית בתיירות", אמר היום (ה') שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב בעת ביקור ברמת הגולן. השר ביקר במועצה האזורית ברמת הגולן ובעיר קצרין ובחן את הפרויקטים התיירותיים באזור.



לדבריו, רמת הגולן הינו אזור מטויל, עשיר בערכי הטבע, מורשת, נוף והיסטוריה. "הגולן מהווה עוגן תיירותי מרכזי של מדינת ישראל וחלק אינטגראלי ממנה. משרד התיירות, ביחד עם משרדי הממשלה הנוספים, יהפוך את הגולן לפארק תיירות אחד גדול, שיהווה גם מקפצה לאזור הגליל ולאתרים הקדושים ליהודים ולנוצרים. המשרד השקיע בשנים האחרונות עשרות מיליוני שקלים בפיתוח התיירותי של הרמה ובעידוד היזמות ובשנים הקרובים ימשיך במדיניות פיתוח האזור" .



עוד הוסיף השר כי בשנתיים הקרובות ישקיע משרד התיירות למעלה מ-10 מיליון שקל בפרויקטים תיירותיים ברמת הגולן, זאת לצד התוכניות המשותפות עם משרדי הממשלה הנוספים בהיקף של עשרות מיליוני שקלים.



לדבריו, מינהלת ההשקעות של משרד התיירות אישרה בימים אלה את פרויקט המלונאות בחוף כורסי בצפון מזרח רמת הגולן. חברת אורכידיאה שבבעלותם של האחים ג'ו, רפי ואבי נקש מתכוונת להקים כפר נופש יוקרתי שיכלול 400 יחידות מלונאיות עם דגש על פרויקט ירוק וידידותי לסביבה. מכיוון שבינתיים הגולן אינו מוגדר כאזור עדיפות לאומית בתיירות, עומד המענק על 19% ולא על 24%. מתוך סכום השקעה מתוכנן של 160 מיליון שקל, יעמוד המענק על 30 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully