וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

37 עובדי מילוז לא יפוטרו

חיים ביאור

18.2.2010 / 16:21

סיפוק בהסתדרות: 37 עובדי מילוז לא יפוטרו. אתמול נעלו 100 עובדי מילוז את שערי המפעל, בעקבות פיטורי העובדים

סיפוק בהסתדרות: בוטלו מכתבי הפיטורים לעובדי מפעל מילוז לייצור רסק עגבניות ופרי הדר בנהריה. בית הדין האיזורי לעבודה בחיפה קיים היום דיון בבקשת ההסתדרות למתן צו שימנע את פיטורי העובדים. במהלך הדין הגיעו הצדדים להסכמות על ביטול מכתבי הפיטורים שנמסרו ל-37 מבין 100 עובדי המפעל, שנקלע לקשיים.

שופטת בית הדין, עדנה קופל, אף קבעה כי במשך השבוע ינהלו ההסתדרות והנהלת מילוז משא ומתן. במידה ולא יגיעו להסכמות לגבי עתידו של המפעל, יחזרו הצדדים לבית הדין תוך שבוע. כמו כן השופטת קבעה שלא תוצא סחורה משערי המפעל ללא אישורה של נציגות העובדים ופיקוחה.

יו"ר ההסתדרות במרחב הגליל המערבי, אשר שמואלי, אמר בעקבות החלטת בית הדין: "על המעסיקים להבין שהם אינם יכולים לפטר עובדים בהינף יד. עליהם להגיע להסכמות עם נציגות העובדים כפי שנקבע בהסכמי העבודה הקיבוציים עליהם הצדדים חתומים".

אתמול נעלו 100 עובדי מפעל מילוז את שערי המפעל, בעקבות פיטורי 37 העובדים. ההסתדרות והעובדים טוענים שהנהלת מילוז מתכוונת למכור את המפעל ללא העובדים. בחודשים האחרונים ההנהלה החלה לרוקן את המפעל ולהוציא ממנו מוצרים.

מפעל מילוז הוקם בשנת 65' והוא בבעלותם של משה אורבך ויעקב צ'אסקלה. המפעל משווק את מוצריו בארץ והעולם ובנוסף ל-100 עובדיו הקבועים מועסקים בו 400 עובדים עונתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully