וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמית אמפא קפיטל גייסה 65 מיליון שקל בהנפקת אג"ח פרטית לגופים מוסדיים

מיכאל רוכוורגר

18.2.2010 / 19:48

חמית הנה החברה הוותיקה והגדולה בישראל למימון ציוד; את ההנפקה הובילה כלל פיננסים חיתום



חברת אמפא קפיטל, שבשליטת קבוצת אמפא, דיווחה היום כי השלימה באמצעות החברה הבת, חמית, הנפקה פרטית של אג"ח בהיקף של 65 מיליון שקל בהנפקה פרטית של אגרות חוב למשקיעים מוסדיים. חמית הנה החברה הוותיקה והגדולה בישראל למימון ציוד. את ההנפקה הובילה כלל פיננסים חיתום.



האג"ח שהונפקו דורגו בשתי רצועות מדורגות aa3 ו-ba1 על ידי חברת מידרוג. האג"ח בעלות מח"מ של שנתיים ותקופת פדיון של כ-5 שנים. איגרת החוב היא מסוג abs - אג"ח המגובה בתזרימי מזומנים הנובעים מהחכרה מימונית של ציוד ללקוחות חמי.



רן שלו, מנכ"ל חמית, ציין כי "המיוחד בהנפקה הוא שזהו איגוח הסטרקצ'ר (מכשיר מובנה מיוחד) הראשון בשוק מזה תקופה ארוכה. בכל הנפקה אנחנו משתדלים להתאים את המאפיינים של איגרת החוב לדרישות הספציפיות של המשקיעים, ולצרכים והדרישות העדכניות של שוק ההון. הכוונה היא לספק ללקוחותינו גיוון במכשירי ההשקעה, התורמים לפיזור תיקי ההשקעות שלהם, וכך עשינו גם הפעם. עד היום גויסו לפעילות חברות הבנות של אמפא קפיטל למעלה מ-1.2 מיליארד שקל, בכ-21 סבבי גיוס. ההלוואות בגין 10 סבבים כבר נפרעו במלואן למשקיעים".



יצחק שיסגל (פצ'קה), מנכ"ל אמפא קפיטל, הוסיף כי "הריבית המשוקללת שנקבעה לשתי הרצועות היא כ-4.7% וחיתום היתר בשיעור של כ-70%. אלו מעידים על האמון הרב של המשקיעים ושל שוק ההון בדרכה של אמפא קפיטל ככלל ובמוצר הספציפי הזה בפרט".



אמפא קפיטל הינה חברת המימון החוץ בנקאי הוותיקה בישראל. החברה מכרה במהלך 2009 את פעילות הליסינג התפעולי לרכבים, ומרחיבה בהתמדה את פעילותה בתחום הליסינג המימוני ומימון הציוד לטווח ארוך באמצעות חברת חמית, ובמימון הרכש והון חוזר לזמן קצר באמצעות אמפא קרדיט ואמפא ביזנס קארד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully