וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר ארגון מנהלי תחבורה תוקף את טויוטה: "אתה לא צריך בצי שלך מכוניות של מי שלא משתף איתך פעולה"

דניאל שמיל

18.2.2010 / 22:50

איתן וכקמן: בטויוטה לא רואים אותנו ממטר; עכשיו זה כמו כדור שלג - כל יום מגלים משהו חדש



משבר טויוטה היה אחד הנושאים העיקריים בכנס של ארגון מנהלי תחבורה, שנערך היום באילת. איתן וכקמן, יו"ר הארגון המאגד קציני רכב ומנהל ציי רכב של חברות גדולות, תקף בחריפות את יבואנית טויוטה, יוניון מוטורס. "הם לא רואים את מנהלי התחבורה ממטר. יש יבואנים שמשתפים פעולה - כמו קרסו, יבואנית רנו - היו להם מכוניות עם כמה בעיות, והם התמודדו איתן והיום הם מוכרים בכמויות ענק לציי רכב. בטויוטה אף אחד לא ספר אותנו, לא נתנו תשובות ולא השכילו לבוא ולהציג את הבעיה ולהדריך אותנו כיצד לפעול. הם לא שיתפו במידע ועכשיו זה כמו כדור שלג, כל יום מגלים משהו חדש - פעם דוושת הגז, אחר כך הבלמים ועכשיו ההגה.



המסר של וכקמן ברור - "מי שלא משתף איתך פעולה, אתה לא צריך את המכוניות שלו בצי שלך. אני לא רוצה להיות הלקוח של יבואן שלא מאמין במנהלי תחבורה". עם זאת, מדגיש וכקמן כי אין זו עמדת הארגון.



להגנת יוניון מוטורס ניתן לומר כי הם הציגו בפני הציבור את כל המידע שהיה ברשותם, וכי הם המתינו שבועיים למספרי השלדות של המכוניות הנזקקות לטיפול ולחלקים להם הם זקוקים. החברה יצאה היום בקמפיין פרסומי תחת הסיסמא "לקוחות טויוטה, אנחנו כאן בשבילכם". לקוחות החברה יכולים לבדוק האם מכוניתם נזקקת לטיפול באתר היבואנית. התיקון צפוי להתחיל בשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully