וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן אנד ג'ריס תהפוך לרשת סחר הוגן גלובלית עד סוף 2013

סוכנויות הידיעות

19.2.2010 / 21:25

כל הגלידות של הרשת הנמכרות ב-39 מדינות בעולם ייצורו ללא ניצול עובדים או נזק סביבתי



רשת הגלידריות בן אנד ג'ריס הודיעה אתמול כי כל 58 טעמי הגלידות הנמכרים בסניפיה ב-39 מדינות ברחבי העולם יתבססו על מוצרי סחר הוגן עד סוף שנת 2013, דיווחה סוכנות הידיעות אי.פי. בכך הרחיבה הרשת, אשר נרכשה על ידי ענקית המזון יונילבר בתחילת העשור, התחייבות קודמת שלה להפוך את כל מוצריה באירופה למוצרי סחר הוגן עד סוף שנת 2011.



בן כהן, אשר ייסד את הרשת ביחד עם ג'רי גרינפלד, אמר אתמול כי שינוי אופן התנהלות העסקים במדינות המפותחות כדי להבטיח שספקים משווקים מתעוררים לא ינוצלו "היא הדרך המוסרית היחידה לעשות עסקים".



כהן וגרינפלד אינם מחזיקים בתפקידי ניהול או חברים בדירקטוריון בן אנד ג'ריס מאז רכישתה על ידי יונילבר האנגלית-הולנדית בשנת 2000, אולם הם עדיין מעורבים בחברה ומשמשים באחראים על הפיקוח על התקדמות החברה בתחום האחריות החברתית. מכירותיה השנתיות העולמיות של בן אנד ג'ריס מסתכמות ב-500 מיליון דולר.



מוצרי סחר הוגן הם מוצרים שמבטיחים כי החקלאים האחראים על גידול החומרים מהן מופקים המוצרים זוכים למחירים הוגנים, כי העובדים של החברה מקבלים שכר הוגן וכי המוצרים מיוצרים באופן אחראי סביבתית.



בן אנד ג'ריס עובדת כיום עם עשרה קואופרטיבים של סחר הוגן הכוללים 27 אלף חברים, בהם יצרני קקאו ברפובליקה הדומיניקנית ובחוף השנהב, יצרני וניל בהודו אוגנדה, מגדלי קנה סוכר בבליז, מגדלי בננות באקוודור ומגדלי שקדים בפקיסטן.



התחייבות החברה להפוך את כל מוצריה למוצרי סחר הוגן עד סוף שנת 2013 משמעה כי הרשת תבקש כעת למצוא ספקי סחר הוגן של אננס, תאנה, מנגו, מקדמיה ונענע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully