וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילן שביט: עורכי דין במשרד צדוק לא ייצגו מעולם את קובי מימון

מאת שוקי שדה

21.2.2010 / 7:05



>> "עורכי דין במשרד צדוק ושות' לא ייצגו בעבר ולא מייצגים בהווה את קובי מימון" - כך אומר עו"ד אילן שביט בתגובה לטענה של איש העסקים גונר אלדן שלפיה שביט ייצג בעבר את מימון בעסקות נדל"ן.

לטענת אלדן, שביט העדיף את טובתו של מימון במשפט שבו ייצג את אלדן מול מימון. את הטענה העלה אלדן בבקשה שהגיש בשבוע שעבר לבית המשפט המחוזי בתל אביב, שעניינה ביטול הסכם פשרה בינו לבין מימון.



"אלדן, בדומה ליתר לקוחות המשרד בעשרות השנים האחרונות, קיבל מהמשרד שירות משפטי, מקצועי ואיכותי. כל הדברים הנטענים בשם אלדן אין להם כל קשר למציאות", אומר שביט.



בבקשה שהגיש אלדן הוא טען שבבעלותו 25% מחלקו של קובי מימון בתאגיד החברות יואל-אקוויטל, שמחזיק ב-28% מקידוח הגז תמר 1. לטענת אלדן, הוא היה זה שיזם בשנות ה-90 את מהלך ההשתלטות של מימון על תאגיד חברות הנפט, ולפי ההסכם ביניהם היה אמור לקבל 25% מהרווחים וכן את הזכות לרכוש 25% מהמניות של מימון בתאגיד בעלות רכישתן. לטענת אלדן, ב-2003 הוא הגיע להסכם פשרה שבמסגרתו קיבל 200 אלף דולר ממימון, אך זה נעשה תחת מסכת של איומים וסחיטה מצד האחרון. "זו תביעה הזויה שמטרתה עשיית כותרות", אמר בתגובה עורך הדין דב פישלר, פרקליטו של מימון.



ההסכם היה סופה של תביעה שאותה הגיש במאי 96' אלדן נגד מימון באמצעות שביט. בבקשה טען אלדן ששביט ניהל את התביעה נגד מימון באטיות. אחת הטענות נוגעת להימנעותו של שביט בגביית תצהיר מעורך הדין יורם זמיר, בנו של שופט העליון לשעבר, פרופ' יצחק זמיר. זמיר ייצג את אלדן במגעים מול מימון לפני שפרץ הסכסוך ביניהם.



בסופו של דבר, החליט אלדן להעביר את התיק לעו"ד עמיר לבונטין, והוא זה שלקח את התצהיר מזמיר, שאף העיד בבית המשפט בינואר 2003. חודש וחצי לאחר מכן הגיעו אלדן ומימון לפשרה שעתה אלדן מבקש לבטל.



התיק הועבר לשופט יהודה זפט והדיון הראשון צפוי להתקיים באפריל. לדברי אלדן, הוא יבקש מבית המשפט להעביר את הטיפול בתיק מהשופט זפט, מכיוון שבתו, עורכת הדין חן זפט-פייגלין, עבדה בתקופה הרלוונטית במשרד חיים צדוק. אביה שב לטפל בתיקים הקשורים למשרד צדוק במאי 2002, לאחר שבתו עזבה את המשרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully