וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מודו אאוט - אמבלייז אין

אמיתי זיו

21.2.2010 / 7:05

ישראלים ב-GSMA



ברצלונה

>> יותר מבשנים קודמות - עברית נשמעה בכל מקום בכנס העולם הסלולרי. במרכז השיח של היזמים הצעירים היתה ביקורת על פיצול המשלחות הישראליות, כאשר ארגון המובייל הישראלי (ima) העמיד ביתן תצוגה אחד, ואילו הממשלה (מכון היצוא) ארגנה ביתן באולם אחר. מלחמות האגו הובילו לכך שישראל היתה המדינה היחידה שנזקקה לשני מתחמי תערוכה ונקווה שעד לשנה הבאה יפתרו שם המחלוקות.



מלבד המחלוקת הזאת, מרבית היזמים סיימו את התערוכה מרוצים. הפגישות הוגדרו כ"סופר-איכותיות", והמתבונן מהצד היה יכול להבחין במבקרים בכירים מחברות כמו טלקום איטליה, bt ,ibm ועוד.



נושא שיחה פופולרי אחר בקרב הישראלים היה מכשיר else של אמבלייז. המכשיר החדשני של החברה מתבסס על מסך מגע דומה לאייפון וכן על מערכת הפעלה ייחודית שמאפשרת הפעלת המכשיר ביד אחת. בדומה למכשיר המודו, שוב דנו המתעניינים בסוגיה האם לחברה ישראלית קטנה יש סיכוי לחדור לשוק מכשירי הסלולר העולמי, שנשלט על ידי ענקים.



הפסימיים נזכרו בתערוכה לפני שנתיים, בה מודו של דב מורן ריכזה עניין רב. החברה הצעירה החליטה אז להטיס חלק ניכר מעובדיה ליום בברצלונה. באי הכנס נדהמו לראות כ-200 מעובדי החברה שוטפים את מסדרונות הכנס לבושים בתלבושת אחידה הנושאת את לוגו מודו.



שנתיים עברו, למודו אין עדיין אף השקה גדולה בעולם והסיכוי של החברה לסיים את 2010 עדיין לוט בערפל. השנה הצניעה מודו את נוכחותה בתערוכה ולא הציגה אף מכשיר חדש או ג'אקט מהפכני. מכשיר המודו 2, עליו בונה החברה את עתידה, הוצג רק בפגישות סגורות וכן לא ניתן היה לבחון אותו לעומק.



מנגד, else נמצאת לקראת שתי עסקות מול מפעלי סלולר בעולם. עם זאת הסיכוי שלה להתרומם אינו ברור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully