וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל מצנזרת: מסירה אפליקציות בעלות תוכן מיני מאתר האינטרנט שלה

סוכנויות הידיעות

21.2.2010 / 9:12

במכתב למפתחי האפליקציות הסבירה אפל: הצעד נעשה בעקבות התלונות הרבות שקיבלנו מלקוחות



ענקית הטכנולוגיה אפל הקשיחה בשבוע שעבר את מדיניותה בנוגע לתכנים מיניים, והחלה בהסרת אפליקציות לאייפון בעלות תוכן מיני מפורש מאתר האינטרנט שלה - כך דיווח בסוף השבוע בלוג הטכנולוגיה טק קראנץ'.



במכתב ששלחה למפתחי אפליקציות בעלות תוכן מיני, כתבה אפל: "חנות האפליקציות ממשיכה להתפתח, וככזו, אנו מחדדים את הקווים המנחים שלנו. האפליקציה שלכם מכילה תוכן שבמקור סברנו שאינו ראוי להפצה. עם זאת, לאחרונה קיבלנו מספר רב של תלונות מלקוחותינו לגבי סוג התכנים הזה, ושינינו את הקווים המנחים בהתאם".



מעתה לא ניתן יהיה להוריד מחנות האפליקציות של אפל תכנים דוגמת: אפליקציה עם תמונות אנימציה של דוגמניות בביקיני או אפליקציה למעריציה של שחקנית סרטים פורנוגרפיים.



"אם נמצא אפליקציות בעלות תוכן שאינו הולם, נסיר אותן ונבקש ממפתחיהן לערוך את השינויים הנחוצים כדי שאפל תוכל להפיץ אותן", אמרה אפל בתגובה לידיעה.



בנפרד, דיווח בשבוע שעבר עיתון ה"ניו יורק טיימס" כי אפל מנהלת מגעים עם מו"לים בנוגע למחיריהם של הספרים שיימכרו עבור האייפד, המשמש גם כקורא אלקטרוני. על פי מקורבים למגעים, מחירי הספרים צפויים להיות נמוכים מכפי שרבים צפו, והם עשויים להיות בטווח של 14.99-9.99 דולר בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully