וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי ש.ל.ה לשירותי רפואה משלימה התארגנו בהסתדרות ודורשים הסכם עבודה קיבוצי

חיים ביאור

21.2.2010 / 15:37

כמה מאות מעובדי ש.ל.ה כבר ניסו בשנה שעברה להתאגד במסגרת כוח לעובדים, אך מהמלך זה נכשל



כ-1,000 מעובדי ש.ל.ה לשירותי רפואה משלימה, הצטרפו בימים האחרונים להסתדרות והקימו ועד עובדים. בעקבות זאת הודיע היו"ר המיועד של אגף התארגנות עובדים בהסתדרות, עו"ד שי תקן, להנהלת ש.ל.ה כי ההסתדרות היא ארגון העובדים היציג בחברה.



ש.ל.ה. היא חברה בת של שירותי בריאות כללית והיא מורכבת משלושה חלקים: כללית רפואה משלימה, כללית סמייל וכללית אסתטיקה. העובדים שהתארגנו בהסתדרות הם מכל אגפי הקופה ומכל המקצועות. מדובר במטפלים אלטרנטיוויים, עובדי מינהל, עובדים פארא רפואיים ושינניות.



עו"ד תקן קרא במכתבו להנהלת ש.ל.ה לפתוח במשא ומתן עם ההסתדרות לחתימה על הסכם עבודה קיבוצי שיסדיר את תנאי העסקתם של כלל עובדי החברה.



יצויין כי בשנה שעברה, כמה מאות מעובדי ש.ל.ה. הצטרפו לארגון כוח לעובדים וניהלו מאבק נגד ההנהלה, בטענה שהיא מעסיקה אותם בתנאים ירודים. במקביל פעלה ההסתדרות בשקט כדי לצרף את עובדים לשורותיה, ובשבוע שעבר המהלך הושלם.



עובדי ש.ל.ה מצטרפים לכמה עשרות מקומות עבודה שבהם התארגנו עובדים בהסתדרות כגון עובדי סונול, טכנאי yes, עובדי חברת הקייטרינג שפע, עובדי מעדני מיקי, דיילי ישראייר, עוזרי השופטים, עובדי חברות כוח האדם במשטרה, עובדי חיפה כימיקלים והמלצרים ברשת בתי הקפה קופי בין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully