וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם העיר הענייה בארץ עומדת להתעשר? קידוח באר הנפט "בני ברק 1" יצא לדרך

נתי טוקר

21.2.2010 / 15:55

מתיחה לפורים בבני ברק: "חברת נפט בששון ממעייני הישועה 2010 בע"מ - יהדות התורה, אגף אנרגיה והשבת"



האם התגלה מאגר נפט גדול בעיר בני ברק? תושבי העיר הופתעו לגלות היום כי במרכז העיר, באזור גן ורשא, הוצבו בשעות הצהריים גדרות והוכנסו למקום טרקטורים וכלים כבדים. שלט רחב ממדים הכריז על המקום כעל "קידוח באר הנפט בני ברק 1". בשלט נוסף נכתב כי הקידוח נעשה על ידי "חברת נפט בששון ממעייני הישועה 2010 בע"מ - יהדות התורה, אגף אנרגיה והשבת". בשלט נכתב עוד כי המהנדס הראשי של הפרויקט הוא זעליג רבינוביץ, והפיקוח נעשה על ידי "ועד בנזין כהלכה".



תושבי העיר אף התבקשו ברמקולים שלא להגיע למקום כדי לא להפריע לעבודות הקידוח. להשלמת התמונה הגיעו למקום גיאולוג, בכירי העירייה, נציגי תקשורת רבים וכוחות משטרה, וברקע אף הושמעו ברמקולים קולות של קידוחים. אל המתחם התקבצו תושבים רבים, שהופתעו מהעובדה שמתחת לרגליהם התגלה מאגר כה גדול. חלק מהתושבים אף התחילו לחשוש כי יפנו אותם מביתם בשל גילויי הנפט.





בסופו של דבר התברר כי האירוע כולו בוים כמתיחה לקראת חג הפורים על ידי השבועות החרדי "משפחה".



"פנו אלינו מהעיתון שניקח חלק במתיחה הזאת", אומר יקי רייסנר, סמנכ"ל השיווק והרכש של החברה הקבלנית צ. לנדא – שבונה בין השאר בבני ברק. "הצלחנו תוך פרק זמן קצר להביא למקום עובדים רבים וכלים כבדים, והסתייענו במשרד הפרסום תוצאות אפקטיביות שמיתג את העבודות במקום. אני חושב שה רעיון יפה, ושמחנו לקחת חלק במתיחה כזאת לקראת פורים שהעלתה חיוך על פני אנשים רבים. זה גם טוב לנו מבחינה שיווקית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully