וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יועצי פשיטת הרגל של ליהמן ברדרס גבו עד כה שכר טירחה של 642 מיליון דולר

סוכנויות הידיעות

21.2.2010 / 20:41

לליהמן, הנמצא בכינוס נכסים בעקבות פשיטת הרגל, מזומנים בהיקף 17.6 מיליארד דולר



עורכי הדין ויועצים אחרים גבו שכר טירחה של 642 מיליון דולר מבנק ההשקעות ליהמן ברדרס שפשט רגל לפני 16 חודשים, כך עולה ממסמכים שהוגשו לרשות ני"ע בארה"ב.



חברת הארגון מחדש אלוורז אנד מרשל, שמינתה את המנכ"ל הנוכחי של ליהמן, בריאן מרסל, הובילה עם תשלומים של 233 מיליון דולר שגבתה עבור "ניהול זמני" עד ינואר 2010. וייל גוטשל אנד מנג'ס מניו יורק גבתה 150 מיליון דולר עבור תפקידה כמשרד עורכי הדין המוביל בפשיטת הרגל. מילבנק טוויד הדלי אנד מקלוי קיבלו 42.4 מילון דולר עבור ייעוץ לוועדת הנושים של ליהמן.



ליהמן וחברות מסונפות דיווחו על אחזקות מזומנים של 17.6 מיליארד דולר נכון ל-31 בינואר, לעומת 17.2 מיליארד דולר בסוף דצמבר.



ליהמן, שהיה בנק ההשקעות הרביעי בגודלו בעולם, נמצא בכינוס נכסים במסגרת פשיטת רגל. תשלומי היועצים לא נתקלו בהתנגדות כפי שקרה בפשיטת הרגל של קרייזלר שהשתמשה בהלוואות ממשרד האוצר האמריקאי כדי לארגן מחדש את חובותיה.



ליהמן הגיש את בקשת פשיטת הרגל הגדולה בהיסטוריה של ארה"ב בספטמבר 2008, עם נכסים בשווי 639 מיליארד דולר. הנושים כללו את בנק ubs השוויצי, קבוצת הניו יורק ג'יאנטס ורשות ההשקעות של אבו דאבי, כמו גם משקיעים פרטיים שהחזיקו באג"ח של ליהמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully