וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיליונרים בדרך לגימנסיה

מאת שלומית צור

22.2.2010 / 12:07

דירת פנטהאוז בפרויקט הגימנסיה תעלה 30 מיליון שקל. שתי קבוצות רכישה מתמודדות על המגרש בצפון תל אביב, ושתיהן מנהלות מגעים למכירת דירות הפנטהאוז לפי 60 אלף שקל למ"ר

מגעים מתקדמים לרכישת דירות הפנטהאוז בפרויקטים המתוכננים על ידי קבוצות הרכישה המתמודדות על מגרש של עיריית תל אביב. שתי הקבוצות, שרק אחת מהן תזכה בפרויקט, מנהלות מגעים לפי מחיר של 60 אלף שקל למ"ר, ובסך הכל 25-30 מיליון שקל.

בדצמבר 2009 פרסמה עיריית תל אביב את המכרז למכירת המגרש, הממוקם בפינת הרחובות בן שפרוט וגבעת המורה בו קיימת תוכנית מאושרת לבניית מגדל בן 30 קומות ובו 108 דירות. מדובר במגרש בצפון הוותיק של תל אביב, סמוך לגימנסיה הרצליה, שתוצאות המכרז שהוצא עליו על ידי העירייה, יוודעו ביום רביעי.

המתחרות על המגרש הן מארגני קבוצות רכישה, האחת - קבוצה המשותפת לאקרו נדל"ן ולקנדה ישראל, שהחליטו לכנות את הפרויקט שלהן מגדל הגימנסיה. על פי התוכנית שלהן, המגדל שיוקם במקום יתנשא לגובה 29 קומות, ודירת הפנטהאוז היחידה בקומה האחרונה של המגדל כבר נמכרה, לטענת החברות, לזוג ידוענים. הסכום המוערך הוא 14 אלף דולר למ"ר, ולדברי אילן קפון, מבעלי אקרו נדל"ן, הפרויקט כולו מכור ו-90% מהמצטרפים לקבוצה, מעוניינים בדירה למגורים ולא להשקעה.

הקבוצה השנייה היא חברת סגולה נדל"ן שבה שותפה, בין היתר, יפית גרינברג (ג. יפית) ובנה אייל גרינברג, החלה גם היא לשווק את הפרויקט שייקרא 2b (משחק מילים על "to be"), מגדל מגורים בן 27 קומות, ומציעה דירות 3-5 חדרים החל מ-2 מיליון שקל. גם בפרויקט זה מתנהלים מגעים למכירת הפנטהאוז בקומה האחרונה בשטח 500 מ"ר ובנוסף לו מרפסת, בסכום של 28 מיליון שקל, המשקף סך של כ-60 אלף שקל למ"ר. לדברי אייל גרינברג, כרגע נמכר 40% מהפרויקט.

על פי הערכה שביצע שמאי המקרקעין ירון ספקטור עבור themarker ביולי 2009, עיריית תל אביב תקבל כ-150 מיליון שקל עבור המגרש. עסקות שבוצעו מאז מעידות על עלייה במחירי הקרקעות ולהערכת מומחי נדל"ן העירייה תקבל סכום גבוה יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully