וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולם נפגשים ביום ההולדת של בנימין בן אליעזר

צבי זרחיה

22.2.2010 / 7:07

מפגן הכוח של פואד



הברכות נישאו, הכוסות הושקו והעוגות נחתכו. אבל מה באמת קרה במסיבת ההפתעה לשר בנימין (פואד) בן אליעזר שכללה פוליטיקאים, אנשי עסקים ועסקנים פוליטיים?

האירוע, שהתקיים באולם שמחות באור יהודה, משך אליו כ-1,000 מוזמנים והפך למפגן כוח פוליטי גדול של שר התמ"ת. פוליטיקאים שנכחו במקום העריכו כי מדובר ביריית הפתיחה במרוץ על נשיאות המדינה.



מה המחיר של מסיבה הכוללת בין היתר השכרת אולם, כיבוד נדיב, הופעה של הזמר אייל גולן ואבטחה? כמה מהנוכחים העריכו את העלות ב-100-150 אלף שקל. מלשכת בן אליעזר נמסר כי העלות היתה כ-50 אלף שקל וכי בסכום נשאו משפחתו וצוותו הקרוב של השר.



הפוליטיקאים הבכירים ישבו לצד השולחן המרכזי הגדול שמשך אליו עשרות מברכים. בן אליעזר ישב לצד נשיא המדינה, שמעון פרס, ושר הביטחון, אהוד ברק. יו"ר הכנסת, ח"כ ראובן ריבלין, המוזכר כמועמד הליכוד לתפקיד הנשיא הגיע לזמן קצר מאוד, לחץ את ידו של בן אליעזר ועזב את המקום. ח"כ איתן כבל הגיע כשהוא מדדה על קביים, לאחר שנפל מסולם. שר האוצר, יובל שטייניץ, שהגיע גם הוא באיחור, לחץ בחום את ידו של אלישע ינאי, נשיא מוטורולה, שחגג את יום הולדתו בשבוע שעבר. משה טרי, המועמד לראשות בנק לאומי, התיישב לצדו של חזי צאיג, מנהל מרכז ההשקעות במשרד התמ"ת. רבים הגיעו לעודד את טרי שהסתודד ממושכות עם רוני מאנה, ידידם של בני הזוג שרה ובנימין נתניהו. לאחר מכן הסתובב מאנה בין השלחנות והתיישב בשולחן בו ישבו יוסי מימן ואלי רונן. בהמשך פנה מאנה לשולחן שבו ישב דובר צה"ל, תא"ל אבי בניהו.



בנאומו הודה בן אליעזר לאברהם נניקשווילי על "חברותו הארוכה והחברות לדרך". נניקשווילי הוא שותפו של ג'קי בן זקן, שנכח אף הוא באירוע. השניים זכו החודש עם קבוצת לייבוביץ מנופים במכרז מד אשדוד. לאכזבת הנוכחים גילה בן אליעזר כי נודע לו על מסיבת ההפתעה לאחר שהעוזרת הצמודה שלו, איילת אזולאי, שיגרה גם אליו את ההזמנה לאירוע. בן אליעזר זעם: "למה היא כתבה לא להביא מתנות?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully