וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיטב גייס 7 עובדים לברוקראז'

שרון שפורר

22.2.2010 / 7:07



>> בית ההשקעות מיטב ממשיך בהרחבת תחום הברוקראז' שלו. מיטב גייס מנהל דסק אג"ח מוסדי חדש, ברק טפר, מי ששימש עד לפירוקו של בית ההשקעות פריזמה מנהל דסק אג"ח בחדר עסקות ניירות ערך ישראליים במשך שלוש שנים.

טפר, 36, הוא בעל תואר ראשון בכלכלה מאוניברסיטת חיפה ותואר שני במינהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב. בית ההשקעות מיטב כולל החל מתחילת 2010 את גאון ואת ישיר השקעות שמוזגו לתוכו. בעקבות המיזוג המשולש, הגיע היקף הנכסים המנוהל במיטב לכ-27 מיליארד שקל. בעקבות הנפח הגדול החליטו במיטב לבסס את תחום הברוקראז' וגייסו עד כה שבעה עובדים - חלקם הגיעו מחוץ לבית ההשקעות וחלקם הגיעו בעקבות המיזוג עם גאון וישיר.



מנהלי חברת הברוקראז', שהיא חברה בת של מיטב, הם טרנס קלינגמן, שהיה מנהל מחלקת המחקר באקסלנס, ודני פרחי, ששימש ראש דסק ניירות ערך זרים באקסלנס. רשימת עובדי הברוקראז' של מיטב כוללת את יובל צבר, סוחר בדסק המניות שהגיע מישיר; איל הדר, סוחר דסק אג"ח ויגאל ארליך סוחר דסק מניות - שניהם הגיעו מגאון; וניר זוננברג, ששימש עד כה אנליסט תקשורת במחלקת המחקר ועבר למחלקת הסל סייד (המלצות שבית השקעות מפרסם עבור הגופים המוסדיים שעמם הוא עובד) של בית ההשקעות.



מלבד החיזוק של כוח האדם במחלקת הברוקראז' ובעקבות צירופו של קלינגמן, החלו לפרסם במיטב המלצות על מניות. בשבוע שעבר למשל, הם החלו לסקר בראשונה את מניות הבנקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully