וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הלחץ הציבורי: EMI חוזרת בה מההחלטה למכור את אולפני אבי רוד

סוכנויות הידיעות

22.2.2010 / 10:26

EMI תמכור נתח מיעוט באולפנים ותקים באתר המוסיקה ההיסטורי מרכז מבקרים ומוזיאון



אולפני אבי רוד כבר לא נמצאים בסכנה, לאחר ש-emi, חברת התקליטים הנמצאת בקשיים, הודיעה כי לא תעמיד את אתר המוסיקה ההיסטורי למכירה.



emi הודיעה כי שימור האולפנים, שם הקליטו הביטלס את מרבית תקליטיהם, נמצא גבוה בסולם העדיפויות של החברה. בהודעה הרשמית נמסר: "אנו סבורים כי אולפני אבי רוד צריכים להישאר בבעלות emi".



לפני מספר ימים פורסם כי גורמים בחברה מעוניינים להעמיד את האולפנים למכירה, צעד שגרר התנגדות ציבורית חריפה לכך שהבניין יהפוך למבנה מגורים. מוסיקאים רבים, ביניהם סיר פול מקרטני ואנדרו לויד-וובר, קראו להצלת האולפנים.



מקורבים ל-emi אמרו כי גאי הנדס, שהחברה שלו, טרה פירמה, רכשה את emi ב-2007 ב-3.2 מיליארד ליש"ט, הופתע מהמחאה הציבורית. החברה מסרה כי דחתה הצעה למכירת הבניין ב-30 מיליון ליש"ט בשנה שעברה, סכום המשתווה ל-1% בלבד מחובותיה של החברה, שמסתמכים ב-2.6 מיליארד דולר.



תחת זאת, מתכוונת emi למכור נתח מיעוט באולפנים, לגייס מזומנים ולשפץ את האולפן, בנוסף על הקמת מרכז מבקרים ומוזיאון באתר. חברת התקליטים מסרה כי "emi מברכת על ההתקדמות בתכנית להוסיף את אבי רוד לרשימת אתרי המורשת האנגלית ותומכת במהלך זה כדרך הולמת לשימור אתר המוסיקה המפורסם שלנו".



emi, שעל שורת האמנים שלה נמנים רובי ויליאמס וקולדפליי, דיווחה על הפסד שנתי של 1.75 מיליארד ליש"ט (3.64 מיליארד דולר) מוקדם יותר החודש. טרה פירמס ביקשה מהמשקיעים להזרים 250 מיליון דולר לעסק כדי לאפשר לו לעמוד בהסכמיו מול הבנקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully