וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמועות ברשת: אפל מפתחת שירות לשיחות וידיאו באייפון

מורן בר, Newsgeek

22.2.2010 / 15:09

אתמול נחשפו תמונות ושורות קוד המעידות על כוונת אפל להוסיף את האופציה לשיחת וידיאו באייפון



על מנת לאפשר שיחות וידיאו דו כיווניות. תוכנות צד שלישי רבות, כגון פרינג, מאפשרות מזה זמן מה שיחות וידאו דו כיווניות על גבי חיבור wi-fi כמו גם באמצעות חיבור סלולרי מהדור השלישי. קיימת גם גירסה מותאמת לאייפון המאפשרת שיחות וידיאו דו-כיווניות, אך אפל בשלה - לאייפון אין מצלמה קדמית.



לא ניתן הסבר מכני או טכנולוגי לאי הכנסת המצלמה לאייפון. המעבד של המכשיר חזק מספיק, הרשתות הסלולריות לא יעמדו בפני קריסת רוחב הפס בשל שימוש כזה וגם אם זוהי הסיבה, הרי ניתן לאפשר את השיחות גם על גבי wi-fi. מחיר הוספת המצלמה אף הוא לא אמור להוות את המכשול העיקרי בפני הוספתה למכשירים.



הסברה הרווחת היא שהחברה לא מוסיפה את האופציה למעשה כמהלך אסטרטגי - אפל מעוניינת שחברות אחרות יחדירו את השימוש של שיחות וידיאו לשוק, ירגילו את המשתמשים שהאופציה אפשרית ועובדת, ורק אז, יוסיפו את המצלמה למכשירים ואת התמיכה בשיחות הוידאו. אך אתמול נראה כי נעשה הצעד הראשון בכיוון, כשנחשפו תמונות המעידות בבירור שיש כוונה להוסיף את האופציה לשיחות וידיאו. בתמונות נראים אייקונים שיתווספו לאייפונים עתידיים, שישמשו לקבלת או דחיית שיחת וידיאו. כמו כן, נחשפו שורות קוד המרמזות על האפשרות לשיחות וידיאו, ושם היכולת העתידית - ichat.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully