וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עו"ד זיו שרון, אחד משלושת השותפים הבכירים, עוזב את משרד אלתר

נורית רוט

22.2.2010 / 18:36

3 שנים לאחר פטירתו של עו"ד אבי אלתר, עובר המשרד טלטלה חדשה; המשרדהוא מהמובילים בארץ לדיני מסים



3 שנים לאחר פטירתו של עו"ד אבי אלתר, עובר משרד אלתר טלטלה חדשה: עו"ד זיו שרון, אחד משלושת השותפים הבכירים במשרד, הודיע על עזיבתו את המשרד לטובת הקמת משרד עצמאי. משרד אלתר הוא מהמשרדים המובילים בארץ לדיני מסים והשותפים הבכירים בו מלבד שרון הם ענת טנא ועמיחי פרי.



"יש הבדל בין לבנות משהו מאפס מלהגיע למשרד שכבר מוכן. החלטתי לבנות משהו מאפס. אני מתקרב ל-50, החלטתי שאם לא עכשיו אימתי. זה כמו בן שאדם שהגיע לפרקו ורוצה לעשות משהו לבד", הסביר זיו ל-themarker את הסיבה לפרישתו.



זיו מספר כי הרצון לצאת לעצמאות כינן בו כבר הרבה זמן, אך הוא דחה את ההחלטה בשל פטירתו של ראש המשרד. "היה חשוב לי שהמשרד ימשיך וששמו של אבי יישמר ואת החלומות שלי אדחה עד שהמשרד יתייצב על רגליו. אבל ככל ששעון החול התחיל לתקתק לי לכיוון גיל 50 הבנתי שאני לא יכול לחכות עם זה יותר. קיבלתי את ברכת הדרך גם מאלמנתו של אבי".



איך קיבלו את הבשורה במשרד? "הם לא מתו על זה אבל אחרי זה התרגלו. סיכמנו בינינו על שיתופי פעולה. המשרד הוא מבחינתי מקום ראשון להעברת תיקים ולשיתוף פעולה בתיקים ואני מאמין שזה יהיה גם בכיוון הפוך".



לדברי זיו, "לקוחות שהתייעצו איתי או שייצגתי אותם אני מניח שיבואו וימשיכו להתייעץ איתי גם במקום החדש". המשרד החדש יתמחה בדיני מיסים וזיו מקווה כי בתוך שנה הוא ימנה כשישה עורכי דין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully