וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפתחה חקירה פלילית נגד טויוטה בארה"ב

22.2.2010 / 23:07

בעקבות בעיות הבטיחות בדגמים של טויטה, גם בארה"ב נפתחה חקירה פלילית נגד החברה היפנית. נשיא החברה ישתתף בשימוע בקונגרס ביום רביעי

הרשויות בארה"ב פתחו בחקירה פלילית של בעיות הבטיחות בדגמים של יצרנית המכוניות היפנית טויוטה, מסרה היום החברה. חבר מושבעים פדרלי מורחב בניו יורק הוציא צווים המחייבים את ענקית הרכב להעביר לידיו מסמכים הקשורים לבעיות במערכת הבלמים ודוושת הגז של דגמי פריוס. רשות ני"ע בארה"ב (SEC) אף היא דרשה מהחברה להעביר לידיה מסמכים הקשורים לבעיות הבטיחות וכן למדיניות החברה בתחום זה, מסרה טויוטה.


טויוטה מסרה היום כי קיבלה את צווי חברת המושבעים בניו יורק כבר ב-8 בפברואר, וכי דרישות רשות ני"ע התקבלו ביום שישי האחרון. נשיא טויוטה, אקיו טויודה, צפוי להשתתף ביום רביעי בדיון בבית הנבחרים בארה"ב שיעסוק בבעיות הבטיחות של דגמי החברה. טויוטה נאלצה מאז הסתיו להחזיר לתיקון 8.5 מיליון מכוניות עקב שורת בעיות בטיחות שהתגלו.

החקירה הפלילית נגד טויוטה נועדה לברר האם החברה הפרה את חוקי בטיחות המוצרים של ארה"ב או העבירה דיווחים כוזבים לרשויות הבטיחות בדרכים, העריך הפרופסור למשפטים פיטר הנינג מאוניברסיטת וויין סטייט בדטרויוט, בראיון לסוכנות הידיעות AP.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully