וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך למצוא קונים מקוונים בפייסבוק

נתן ליפסון

23.2.2010 / 6:59

דיגיטל פטרול



>> כמו קהילת הגולשים כולה, גם הגולשים שמבצעים רכישות באינטרנט מבלים הרבה במדיה חברתית - ובעיקר בפייסבוק. סקר של foresee results מספק מידע מפורט יותר על דפוסי ההתנהגות שלהם. האייטם הזה והבאים נבחרו מתוך עשרת האייטמים של "דיגיטל פטרול", הניוזלטר השבועי של themarker למקצועני עולם השיווק והפרסום הדיגיטלי.

1. 70% מהרוכשים באינטרנט גולשים במדיה חברתית



(17/2/10 ,emarketer)



לפי סקר של foresee results, כמעט 70% מהגולשים שמבצעים רכישות באינטרנט גולשים ברשתות חברתיות, כשהנתח העיקרי הוא של פייסבוק. רק 10% משתמשים בטוויטר. הדרכים הנפוצות ליצירת אינטראקציה היא באמצעות הפיכתם של הגולשים לחברים או הצטרפותם למועדוני אוהדים של המותגים. המטרה העיקרית של גולשים העוסקים בכך: להשיג מחירים טובים וללמוד על המוצרים והשירותים.



2. יאהו גובה פרמיה של 10%-15% על פרסום התנהגותי



(16/2/10 ,rory maher, tbi research)



יאהו עושה מאמצים מיוחדים לקדם את המכירות של פרסום התנהגותי (behavioral targeting) באתריה. הפרסום משתמש בטכנולוגיה שעוקבת אחר הגולשים כשהם נעים בתוך אתרי הקבוצה ומגישה להם פרסום שמבוסס על התכנים שאליהם נחשפו. לדברי רורי מאהר מ-tbi research, יאהו גובה על פרסום מסוג זה 10%-15% יותר ממה שהיא גובה על פרסום סטנדרטי.



3. כיצד יכולים משווקים להתמודד עם החשש מפני פרסום התנהגותי



(16/2/10 ,emarketer)



הביקורות הרבות שמופנות כלפי פרסום התנהגותי - שאוסף מידע על גולשים באמצעות מעקב אחר התנהגותם בעת הגלישה - גורמות למשווקים רבים להימנע משימוש בטכנולוגיות אלה, אומר דיוויד הולרמן מ-emarketer. עם זאת, הוא מוסיף, ייתכן שהעוינות של גולשים רבים נובעת מחוסר הבנה של הטכנולוגיה - וכאן יש לעשות מאמצי הסברה.



4. צרכנים אמריקאים סומכים על פרסום של משווקי משקאות קלים



(15/2/10 ,marketing charts)



חברת המחקר harris בדקה לאילו פרסומות של חמש תעשיות גדולות - משקאות קלים, מזון מהיר, תרופות, מכוניות וספקיות שירותים פיננסיים - הגולשים מייחסים את האמינות הגדולה ביותר. התוצאות: במקום הראשון, ובהפרש ניכר מהמתחרות, נמצאת תעשיית המשקאות הקלים. במקום האחרון נמצאת תעשיית השירותים הפיננסיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully