וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל בנק לוידס הבריטי, אריק דניאלס, ויתר על הבונוס שלו - בסך 2 מיליון ליש"ט

רויטרס

23.2.2010 / 10:30

ועדת השכר של לוידס החליטה להעניק לדניאלס את מלוא הבונוס, אך זה ויתר עליו - שנה שנייה ברציפות



קבוצת הבנקאות הגדולה בבריטניה, לוידס בנקינג גרופ, הודיעה ביום שני כי המנכ"ל אריק דניאלס החליט לוותר על הבונוס השנתי שלו, שהסתכם ביותר מ-2 מיליון ליש"ט (3.1 מיליון דולר). דניאלס, שיקבל משכורת בגובה מיליון ליש"ט, הולך בעקבות עמיתו סטיבן הסטר, העומד בראש רויאל בנק אוף סקוטלנד (rbs), והחליט אף הוא לוותר על בונוס.



קבוצת לוידס, ש-41% ממנה נמצא בבעלות ממשלתית, מסרה כי היא מודעת לזעם הציבורי בנוגע לשכר הבנקאים, אך כי לדעתה הולם לתגמל את העובדים והמנהלים שעמדו ביעדים. ועדת השכר בבנק החליטה כי לדניאלס מגיע בונוס מלא "בשל התרומה האישית המשמעותית שלו", ובשל ביצועי הבנק השנה. לוידס הוא בנק קמעוני, ולכן הבונוסים בו מהווים חלק קטן מאוד מהכנסותיו. לפי הערכות, סך הבונוסים בלוידס צפוי להגיע ל-200 מיליון ליש"ט.



יו"ר לוידס, וין בישוף, אמר בהצהרה ביום שני כי "דניאלס הודיע לדירקטוריון כי ברצונו לוותר על הבונוס שלו, פעם שנייה ברציפות". הוא הוסיף כי "דניאלס מאמין שההתקדמות המצוינת של הקבוצה, בהתבסס על התרומה המשמעותית של עמיתים רבים ברחבי החברה, עשויה להיעלם מעיני הציבור בשל הדיון הציבורי הסוער בנוגע לבונוסים לבכירים במגזר הבנקאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully