וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מידרוג מאשררת דירוג Aaa יציב לאסם; "לחברה מעמד בכיר בשוק המזון ופרופיל פיננסי מעולה"

טל לוי

23.2.2010 / 14:58

מדובר בדירוג הגבוה ביותר שמעניקה מידרוג, והוא מקביל לדירוג AAA של מעלות



חברת מידרוג אישרה הבוקר שוב דירוג aaa באופק יציב ליכולת הפירעון הכוללת של . המדובר בדירוג הגבוה ביותר שמעניקה מידרוג והוא מקביל לדירוג aaa של חברת דירוג האשראי מעלות.



במידרוג כותבים כי "הדירוג נתמך במעמדה הבכיר של החברה בענף המזון בישראל, המתבטא בנתחי שוק מובילים ויציבים במרבית קטגוריות הפעילות, במאפיינים הסולידיים של ענף המזון, ובפרט בקטגוריות בהן פועלת החברה ובאיכות ניהולית גבוהה, הנתמכת בשיתוף פעולה אסטרטגי עם נסטלה העולמית. הדירוג נתמך גם בשיפור הרווחיות לאורך זמן, בתזרימי מזומנים שוטפים חזקים ובפרופיל פיננסי מעולה, המתבטא ברמת מינוף נמוכה ויחסי כיסוי שוטפים מהירים".







בשנים 2008-2006 ביצעה החברה השקעות גבוהות ברכוש קבוע וברכישת פעילויות, אשר פגעו בתזרים החופשי, אולם מומנו בעיקר מהתזרים השוטף ותרמו לחיזוקו, לאחר השלמתן. השקעות אלו מקבלות ביטוי בשיפור הרווחיות ובצמיחת הפעילות בחו"ל, שצפויה להתגבר בשנים הקרובות. קצב ההשקעות צפוי לקטון ולתרום לשיפור התזרים החופשי והנזילות. חלוקת הדיבידנד של החברה מתונה ויציבה לאורך השנים. החברה מתמודדת באופן טוב עם מגמות התחרות בשוק הקמעונאות, ובפרט התחזקות השוק המאורגן, התחזקות המותג הפרטי ועלייה בחלקן של חנויות הדיסקאונט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully