וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגדלי הים התיכון

שלומית צור

23.2.2010 / 16:13

בקרוב בת"א: שני מגדלי יוקרה על חוף הים בהשקעה של 750 מיליון ש"ח. יוזם הפרויקט הוא הנרי טייק, בעלי מלון דיויד אינטרקונטיננטל; המחיר: עד 70 אלף שקל למ"ר

עוד פרויקט מגורי יוקרה עומד להיבנות בקרוב בתל אביב, הפעם סמוך לחוף הים. הבעלים של מלון דיויד אינטרקונטיננטל, הנרי טייק, הודיע במסיבת עיתונאים שהתקיימה אתמול במלון, כי חברת נ.ה.ל שבבעלותו, עומדת להקים שני מגדלים המחוברים במבנה זכוכית - האחד מגדל מגורים בן 25 קומות ובו 70 דירות ובצמוד לו בית מלון גם הוא בגובה 25 קומות.

מגדל המגורים, שייקרא: david promenade residences יוקם על מגרש בן 8 דונם, שנמצא בבעלות משפחתו של טייק כ-40 שנה, וממוקם צפונית למגדל האופרה בין הרחובות הרברט סמואל, הירדן והירקון ומשמש כיום כחניון ציבורי.

גודל הדירות במגדל המגורים ינוע מ-10 מ"ר ועד ל-1,000 מ"ר לדירות דופלקס. לכל דירה תהייה מרפסת של עד 12 מ"ר הפונה לים. מחירי הדירות הסטנדרטיות ינועו בטווח מחירים של 70-55 אלף שקל למ"ר.

דירה עם שירותי מלון

לדברי היזמים חלוקת הקומות תתבצע באופן גמיש, כאשר מתעניינים רבים מביעים עניין לקנות יותר מדירה אחת. בין היתר ציינו היזמים כי ישנו גורם שמעוניין לרכוש 6 דירות, ולכן מאמינים בחברה שמספר הדיירים בבניין לא יעלה על 35.

דיירי מגדל המגורים יוכלו לקבל שירותים מבית המלון שייקרא גם הוא david hotel כגון שימוש בבריכת השחייה, שירותי חדרים, הזמנות למסעדות ומקומות בילוי. את הפרויקט מתכנן משרד אדריכלים פייג'ין שתכנן את מלונות הרויאל ביץ' והנסיכה באילת ואת מגדל המגורים קינג דיויד ברחוב הירקון.

היזמים העריכו כי היתר הבניה יתקבל בשבועות הקרובים וכי הצפי לאיכלוס מגדל המגורים עומד על המחצית השניה של 2013.
לדברי טייק, תוכנית בניה על הקרקע שנמצאת בבעלות משפחתו כבר עשרות שנים, שלא קודמה מאחר שטרם הקמת החניון ישבו במגרש מספר דיירים מוגנים שהליך פינוים מהמקום ארך שנים רבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully