וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילת תספק לרשות לשמירה ופיתוח של האמזונס רשת לוויינית; שווי העסקה כ-3-5 מ' ד'

ניר צליק

23.2.2010 / 16:29

החברה חתמה לאחרונה על עסקאות נוספות באמריקה הלטינית



ממשיכה להרחיב את פעילותה באמריקה הלטינית. החברה תספק לרשות לשמירה ופיתוח של אזור האמזונס בברזיל, האחראית על מיפוי האזור, העברת נתוני מדידה שונים ומידע לגבי תחזית מזג אוויר, רשת תקשורת skyedge ii הכוללת כ-1,000 מערכות vsat. מקורות בשוק מערכים כי היקף העסקה עומד על כ-3-5 מיליון דולר.



הרשת תסייע לרשות במאמציה לפיתוח ומודרניזציה באזורים אלו, בכל הקשור לשירותי תקשורת והעברת נתונים וכן תאפשר לה להפיץ מידע חיוני למדינות, ערים ומוסדות שונים הנמצאים באזורים אלו ולאוכלוסייתם.



מערכת ה-skyedge ii מספקת יכולת תקשורת מהירה המאפשרת הספק גבוה של העברת קבצים ושירותי קול למערכת הטלפוניה, באיכות גבוהה, אמינות ויכולת נצולת ותעדוף גבוה. המערכת מאפשרת פתרון ללקוחות שונים ביניהם ארגונים עסקיים, רשתות כפריות מרוחקות, ערוצי סלולר ואפליקציות לרשתות ממשלתיות.



עסקה זו מצטרפת לעסקאות נוספות עליהן חתמה החברה בתקופה האחרונה באמריקה הלטינית. לפני שבועיים דיווחה החברה כי תספק לאיסה, (ice) (instituto costarricense de electricidad) מפעילת התקשורת הלאומית של קוסטה ריקה ולקוחה ותיקה של גילת, רשת תקשורת לוויינית הכוללת כ- 1,000 מערכות vsat.



בחודש שעבר דיווחה גילת כי חתמה על הסכמי המשך בהיקף של כ-12 מיליון דולר עם ממשלת קולומביה. החברה דיווחה אז כי אישרה את הארכתם בשנה, עד דצמבר 2010, של ההסכמים עם משרד התקשורת בקולומביה עבור אספקת שירותים בפרוייקט קומפארטל ii.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully