וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרחיבים את שיתוף הפעולה: האינדקסים הרפואיים של דוקטורס יעלו בוואלה

אורי ברקוביץ'

23.2.2010 / 18:42

שני הפורטלים יהיו שותפים בהכנסות מן השירותים בתשלום ומפרסום



פורטל הבריאות דוקטורס ופורטל וואלה עומדים להרחיב את שיתוף הפעולה ביניהם. בעוד כ-2-3 שבועות יעלו בוואלה האינדקסים הבריאותיים של דוקטורס ושירותי הפרימיום שלה, הכוללים בין היתר ביצוע בדיקות מרחוק, ואפשרות לשלוח תוצאות בדיקות למבחן רופאים מומחים בחו"ל.



בשלוש השנים האחרונות מהווה דוקטורס ספק התוכן של וואלה בתחום הבריאות. האתר מפעיל במסגרת וואלה כ-350 פורומים וסיפק לה, לדבריו, כ-15 אלף מאמרים. בעבר היה דוקטורס ספק התוכן בתחום הבריאות לנענע 10 ו-msn ישראל במקביל.



לדברי אסף תדהר, מנכ"ל ושותף בדוקטורס, "מודל שיתוף הפעולה הזה יפעל רק עם וואלה. המטרה היא לקרב את המומחים לציבור ככל האפשר. החשיפה בוואלה תנגיש לציבור שירותים שעד עכשיו רק הקהל המתקדם והמתמחה בחר לקבל למרות שחלק מהשירותים מכוסים על ידי הביטוח".



המודל הכלכלי של שיתוף הפעולה הוא שותפות בהכנסות מהאינדקסים, וחלוקת ההכנסות שיתקבלו משירותי הפרימיום. לדברי תדהר, "מבין 20 אלף הרופאים באינדקס, כאלף רופאים משלמים על נוכחות מוגדלת ושירותים נוספים סכום של כ-350 שקלים בכל חודש, שהם כ-4.2 מיליון שקל בשנה".



לדברי תדהר, מקור הכנסות נוסף ממנו תהנה גם וואלה הוא תשלום של חברות או גופים עבור קידום מוגבר של תכנים שיש להם עניין בפרסומם. "תעשיית התרופות לא עובדת עם משרדי הפרסום. הם יכולים לייצר תוכן שמקורו, למשל, בסקירות רפואיות מהעולם או לבקש לקדם כתבות שכתבנו ויצרנו במערכת. גופי בריאות מוכנים לשלם כסף כנגד טראפיק לתכנים האלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully