וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביבו מסדר את אחותו?

מיכאל רוכוורגר

23.2.2010 / 22:18

בעלי המניות במנופים יצטרכו לאשר לאחותו של חיים רביבו שכר של 127 אלף שקל בשנה. אוולין אוחנה מועסקת כמזכירה בחברה; רביבו מחזיק כ-8% ממניות מנופים ומהווה חלק מגרעין השליטה בחברה

באסיפת בעלי המניות של חברת מנופים שתתקיים ביום 24 במארס יצטרכו בעלי מניות לאשר בין שאר את תנאי העסקתה של אוולין אוחנה, אחותו של הכדורגלן לשעבר חיים רביבו, המועסקת כמזכירה בחברה. מדובר בעסקת בעלי מניות, בשל העובדה כי רביבו מחזיק כיום 8% ממניות מנופים ומהווה חלק מגרעין השליטה בחברה. בכדי שהעסקה תאושר ישנו צורך באישור של 75% מכלל מחזיקי המניות שישתתפו בהצבעה.

אוחנה משתכרת כיום כ- 8,670 שקל לחודש, כך שעלות העסקתה החודשית נאמדת ב- 10,600 שקל, כלומר 127,200 שקל בשנה. זאת תמורת 130 שעות עבודה בחודש.

בכך לא נגמרים הקשרים המשפחתיים בתוך מנופים פיננסיים. שחר יגל, מנכ"ל מרכז מסחרי סטאר סנטר, שמוזג אל תוך מנופים, נשוי לריקי נניקשוילי, בתו של אברהם נניקשווילי, מבעלי השליטה בחברה.

מנופים פיננסיים פועלת בתחום נדל"ן מניב ובניה למגורים בישראל,ארה"ב וקזחסטאן, ונסחרת לפי שווי שוק של כ- 990 מיליון שקל. כפי שפורסם ב- themarker מנופים צפויה לבצע בקרוב הנפקה פרטית של מניות בכדי להגדיל את אחזקות הציבור לקראת כניסה למדד ת"א בעדכון המדדים הקרוב. כמו כן צפויה החברה להצטרף אל בן זקן ונניקשוויליו לתחום חיפושי הנפט באתר מד אשדוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully