וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: המסחר ננעל בירידות שערים

הבורסה האמריקאית נסגרה בירידה על רקע הצלילה במדד בטחון הצרכנים. דאו ג'ונס נחלש ב-1%, הנאסד"ק ירד ב-1.3% ובשוק הסולידי נרשמה עלייה במחירי איגרות החוב לעשר שנים

המסחר בוול סטריט הסתיים בירידות על רקע מדד בטחון הצרכנים שירד בצורה חריפה מהצפוי והנפילה במחירי הדירות בארצות הברית. דאו ג'ונס נחלש ב-1% ל-10,282 נקודות, נאסד"ק ירד ב-1.3% ל-2,213 נקודות ו-S&P 500 החסיר 1.2% ל-1,095 נקודות. בשוק הסולידי, מחירי איגרות חוב לעשר שנים של ממשלת ארצות הברית עלו והתשואה עליהן ירדה ב-0.108% ל-3.69%.

בזירת המקרו, צפוי בן ברננקי, יו"ר הבנק הפדרלי, להעיד מחר בפני ועדת הסנאט בענייני בנקאות, שוק הדיור ועניינים עירוניים בנוגע למדיניות המוניטרית.

בטחון הצרכנים בארה"ב נפל באופן חד מהצפוי בחודש פברואר, לאחר שהצרכנים האמריקאים הפכו לפסימיים יותר בנוגע לסיכויי ההתאוששות של כלכלת ארה"ב ועל רקע שיעור האבטלה הגבוה - כך דיווחה היום חברת המחקר קונפרנס בורד. מדד בטחון הצרכנים של קונפרנס בורד נפל ב-11 נקודות ל-46 בחודש פברואר, רמתו הנמוכה ביותר מאז אפריל 2009, לעומת 56.5 נקודות בחודש ינואר. תחזיות הכלכלנים היו כי המדד ירשום ירידה קלה לרמה של 55.5 נקודות, לעומת הקריאה הקודמת של 55.9 נקודות בינואר.

מחירי הבתים בערים הגדולות בארה"ב ירדו בדצמבר באופן לא צפוי, אולם קצב הירידה השנתית במחירים האט, כך עולה ממדד קייס-שילר של סטנדרד אנד פורס שפורסם היום. על פי המדד, רשמו מחירי הבתים ב-20 הערים הגדולות בדצמבר ירידה חודשית של 0.2%, כמו זו שנרשמה בנובמבר. לעומת דצמבר 2008 ירדו מחירי הבתים ב-3.1%. אנליסטים צפו כי לעומת נובמבר יישארו המחירים ללא שינוי, וכי הירידה השנתית תסתכם ב-3.2%.

בחברות האמריקאיות, מיקרוסופט (-1.39% , 28.33) ואמזון (0.0% , 76.74) הודיעו ביום שני כי הגיעו להסכם בנוגע לסכסוך הפטנטים, שיאפשר לשתיהן להשתמש בפטנטים זו של זו. במסגרת ההסכם, תשלם אמזון למיקרוסופט סכום בלתי ידוע. ההסכם כולל פטנטים הקשורים לקינדל, קורא הספרים הדיגיטלי של אמזון, כמו גם לשימוש של החברה בשרתי לינוקס. מיקרוסופט טענה כי יישומים רבים בלינוקס מפרים פטנטים שלה

  • עוד באותו נושא:
  • וול סטריט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully