וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגנון היי-טק יפאני בחיפה

רנית נחום-הלוי

24.2.2010 / 6:41

בתנועה



שם: אילן מלכה (40)



עיסוק: ספר

מצב משפחתי: רווק



איזו דירה אתה מוכר? "אני מוכר דירה ברחוב נחשון 7 בחיפה בשטח של כ-100 מ"ר ובה 3 חדרי שינה וסלון. הבניין בן 2 קומות, והדירה בקומה השנייה. רכשתי אותה לפני 5 שנים.



"במשך 7 חודשים הדירה שופצה באמצעות האדריכל אייל צייג בהשקעה של כ-160 אלף דולר. כל קירות הדירה נהרסו, והיא נבנתה מחדש בסגנון היי-טק יפני, עם קווים ישרים ונקיים. הסלון והמטבח רוצפו בשיש, הנחתי פרקטים בחדרי השינה, והמטבח עשוי מפורמייקה שחורה עם קנטים מאלומיניום ושיש בצבע אפור. רק המטבח עלה לי כ-70 אלף שקל".



"אני מוכר את הדירה עם כל התכולה, מוצרי החשמל והריהוט שיובאו באופן אישי מאיטליה. הדירה כוללת גם טלוויזיית פלאזמה בסלון, כיסאות של קלווין קליין במטבח, מזגנים בחדרי השינה, פינת אוכל, כורסאות בסלון וריהוט בחדר השינה.



"בדירה יש יחידת הורים בשטח של כ-20 מ"ר, הכוללת חדר ארונות ומקלחון. קיימים שירותים ומקלחת נפרדים לאורחים. הבניין ללא מעלית, אך קיימת כניסה נפרדת לדירה, כך שאין מפגש עם דיירים אחרים. קיימות זכויות בנייה של כ-60 מ"ר על הגג".



השכונה: "הבית ממוקם בשכונת אחוזה, ברחוב המקביל לרחוב שדרות הנדיב, אחד היקרים בעיר. האוכלוסייה מורכבת בעיקר מזוגות בטווח גילאים 40-60, חלקם בעלי משפחות, עובדי חברות היי-טק ורופאים.



תחבורה ומדד הפקקים: "הכביש ברחוב הוא קטן ושקט מאוד. במרחק 150 מטר יש תחבורה ציבורית שמגיעה למרכז העיר. הנסיעה מהבית לכביש הבין-עירוני חיפה-תל אביב נמשכת כרבע שעה. צומת יגור נמצא מרחק כ-20 נסיעה לכיוון צפון".



"השכונה היא ותיקה ומבוקשת, והרחוב שקט מאוד. במקום ישנם גנים ציבוריים במרחק הליכה, ובתי הספר במרחק של כ-250 מטר. כמו כן, במרחק של כ-200 מטר נמצא המרכז העירוני קרית ספר, אחד ממקומות הבילוי בעיר, בו ניתן למצוא בתי קפה לרוב, קופות חולים, בנקים, פאבים ובתי מסחר".



מחיר מבוקש: 1.7 מיליון שקל



איך קבעת את המחיר?



"קבעתי את המחיר ללא התייעצות עם גורמי מקצוע אלא לפי המחירים המוצעים בשוק וגובה ההשקעה. את הדירה רכשתי לפני 5 שנים בכמיליון שקל, וההשקעה הגיעה לכ-620 אלף שקל. המחיר כולל את זכויות הבנייה על הגג".



האם אתה חושש מקשיים במכירה בגלל המצב הכלכלי?



"יש חשש כמו אצל כולם. כבר הגיעו מספר רוכשים לראות את הדירה וכל מי שנכנס ממש מתלהב, אך חלק נרתעים מהמחיר. נראה שהקונים בשלב זה רק בודקים את השטח. המחיר לדעתי משקף את שווי השוק ושווי ההשקעה, ומי שיש לו את הסכום ייהנה מדירה מעולה. עם זאת, אשקול להתפשר במחיר, אבל בשיעור של עד 5% בלבד".



לאן אתם מתכנן לעבור? "אני שוקל אופציה של שכירות באזור חיפה".



מדוע אתה מוכר? "החלטתי למכור את הדירה כיוון שאני מעוניין לרכוש עסק במקום אחר. אני מתגורר בדירה כ-5 שנים, וההחלטה הזו קשה מאוד. אחרי הכל מדובר בדירה מיוחדת מאוד מבחינת המיקום, ההשקעה והריהוט המיוחד".



למי הדירה תתאים? "בעיקר לאוכלוסיה אמידה, לזוגות מבוגרים או משפחה צעירה עם 2 ילדים".



כמה זמן אתה מציע את הבית ואיך? "שלושה חודשים, דרך אתרי אינטרנט, אך אשקול לפנות גם למתווכים".



ליצירת קשר: 8707935-052

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully