וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איש השיווק של פברואר - גיא פרוביזור, מנכ"ל ובעלי "עדן טבע מרקט"

עדי דברת-מזריץ

24.2.2010 / 6:41



>> גיא פרוביזור, מנכ"ל ובעלים של רשת "עדן טבע מרקט", נבחר על ידי איגוד השיווק לאיש השיווק של חודש פברואר, בזכות הגדלת רשת המזון האורגני ומוצרי הבריאות לרשת קמעונית בפריסה ארצית בשנה החולפת, על רקע המיתון במשק, ובזכות הגדלת נתח השוק והמודעות למוצרי בריאות ולמזון אורגני. פרוביזור הוא ממייסדי הרשת ומשמש בתפקיד מאז הקמתה לפני כשש שנים. קודם לכן הקים וניהל את רשת הויטמינים gnc.

רשת "עדן טבע מרקט" הוקמה ב-2003 עם פתיחת הסניף הראשון באור יהודה, ובהמשך רכשה רשת רבוע כחול את השליטה בה (51%). לדברי איגוד השיווק "במהלך השנה החולפת, למרות המיתון, ביצעה הרשת תהליך התרחבות משמעותי כאשר פתחה שבעה סניפים והפכה לרשת בפריסה ארצית, הכוללת היום תשעה סניפים: בראשל"צ, חיפה, אשדוד, רמת השרון, רמת גן, כפ"ס, תל אביב ואור יהודה. בקרוב מתוכנן להיפתח סניף נוסף בתל אביב. סה"כ השיקה הרשת השנה 12,000 מ"ר של קמעונאות".



כמו כן השיקה הרשת מועדון לקוחות, שבימים אלה מצטרף אליו החבר ה-50,000. חברי המועדון מהווים פדיון של 75% מכלל המחזור של הרשת. "נתוניה הכספיים של הרשת מרשימים אף הם: ב-2008 מחזור המכירות של עדן טבע מרקט היה 80 מיליון. ב-2009 מחזור המכירות של הרשת נשק ל-200 מיליון", מסר איגוד השיווק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully