וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסגות משקיעים בסוכנות ביטוח רביעית בתוך שנה

מאת נועם בר

24.2.2010 / 6:41

בפסגות ממשיכים באסטרטגיה של כניסה לשוק הפנסיה והביטוח: חתמו על רכישת 26% מסוכנות הביטוח אופטיביט



>> בית ההשקעות פסגות מכוון לשוק הפנסיה והביטוח. בפעם הרביעית בתוך שנה הוא נכנס כשותף מרכזי בסוכנות ביטוח. אתמול הודיע פסגות כי חתם על רכישת 26% מסוכנות הביטוח אופטיביט. בנוסף קיבל פסגות אופציה להגדיל את האחזקות באופטיביט עד ל-100%.



הרכישה תתבצע באמצעות קנייה ישירה של האחזקות מבעלי השליטה, במקביל להזרמת הון לסוכנות. אופטיביט היא סוכנות לביטוח חיים מקבוצת שגיא-יוגב שבבעלות מגדל, והיא מנוהלת על ידי ברוך רוזנברג.

בית ההשקעות פסגות, שבניהולו של רועי ורמוס, סימן לא מכבר את שוק הביטוח והפנסיה כאזור הצמיחה העתידי שלו. רק לפני כחודש רכש את קרן הפנסיה הוותיקה ה.ע.ל תמורת 107 מיליון שקל. לפני יותר מחודשיים רכש פסגות 25% מסוכנות ההסדרים נ.פ.א - ניהול פיננסי אישי - השייכת ליובל קציר. ביולי 2009 רכש בית ההשקעות 25% מהסוכנות בני שריד שפועלת בחיפה, וקודם לכן נרכשו 25% מפרופיט. בנוסף מחזיק פסגות בסוכנות אומגה שהוקמה על ידו.



האסטרטגיה של פסגות לביסוס מערך ההפצה שלו היא רכישה של סוכנויות קטנות עם פוטנציאל צמיחה גדול, תוך שימת דגש על פיזור גיאוגרפי. נ.פ.א ופרופיט פעילות באזור המרכז. סוכנות בני שריד פועלת בחיפה, ואופטיביט, שנרכשה כעת, פעילה בירושלים. הסוכנויות שרכש פסגות פעילות בעיקר בתחום ביטוחי החיים והפנסיה, וחלקן פעילות גם בתחומי ביטוח אחרים, כמו בריאות וסיעוד. מלבד היותן סוכנויות ביטוח, חלקן משמשות גם מנהלי הסדרים - כך הן אופטיביט ונ.פ.א.



פסגות רואה ברכישת האחזקות בסוכנויות האלה שלב ראשון, כאשר בכולן הוא מתכנן להגיע לאחזקה סופית של 100%. מבנה הרכישות הוא סיסטמטי: בשלב הראשון רוכש בית ההשקעות כרבע מהאחזקות של הסוכנות, בנוסף לקבלת אופציה להגיע בה ל-100%. הרכישות כולן מתבצעות על ידי הזרמת כסף לחברה במקביל לתשלום ישיר לבעלי השליטה בסוכנויות.



לאחר שיגיע בכולן לאחזקות מלאות, מתכנן פסגות למזג את שלל הסוכנויות שיהיו ברשותו לסוכנות אחת ענקית, שתפעל בכל מקום בישראל באופן שיחסוך לה עלויות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully