וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי נבון מונה לסגן יו"ר בקמילה שוקי הון

נועם בר ושרון שפורר

24.2.2010 / 6:41

עוברים



>> קובי נבון, לשעבר מנכ"ל כלל פיננסים בטוחה, מונה לסגן יו"ר בחברת קמילה שוקי הון. יו"ר החברה הוא יוהן קדוש. נבון (41) הוא עו"ד ומנהל תיקי השקעות בהכשרתו ובעל תואר שני במינהל עסקים. ב-2008 סיים נבון את תפקידו כמנכ"ל כלל פיננסים אחרי ששימש קודם לכן בשורת תפקידים בקבוצת כלל ביטוח.

קמליה שוקי הון היא חברת ברוקרים שמשרדיה ממקומים בעזריאלי. החברה מנהלת חדר מסחר מול בורסות באסיה ואמריקה. עם כניסתו לתפקיד אמר נבון: "הקשר שלנו עם בנק קרדיט אגריקול פותח חלופות השקעה מגוונות לגופי ההשקעה הגדולים בישראל, בכל הבורסות בעולם. אני מתכנן להפוך את קמליה שוקי הון לגורם מפתח בשוק".



אריה הרמן, המשנה למנכ"ל הפניקס ומנהל תחום הביטוח הכללי בחברה, התפטר אתמול, לאחר שקיבל הצעה לכהן כמנכ"ל ביטוח חקלאי הפועלת בתחום הביטוח האלמנטרי - במקומו של אייל לויטה. הרמן הצטרף להפניקס ב-2007 לאחר ששימש בכלל ביטוח סמנכ"ל החברה וכמנהל מרחב אריה. הרמן נחשב מקצוען בתחום הביטוח הכללי.



המעבר הצפוי של הרמן לביטוח חקלאי הוא על רקע היכרותו הארוכה עם מנכ"ל מגדל ביטוח, יונל כהן. מגדל צפויה בקרוב לרכוש את פעילות הביטוח של ביטוח חקלאי שבבעלות התנועה הקיבוצית. בעבר עבד הרמן עם כהן בסוכנות הביטוח מבטח סיימון כשכיהן בה כמנכ"ל מבטח-רום - זרוע פעילות הביטוח האלמנטרי של מבטח סיימון. כיום גם מבטח סיימון נמצאת בבעלות מלאה של מגדל.



במקומו של הרמן ימונה למנהל תחום הביטוח הכללי אייל בן סימון, בן 36, שניהל בשנתיים האחרונות את תחום הבריאות בהפניקס. במקביל ימשיך בן סימון לנהל בהפניקס את תחום הבריאות. מנכ"ל קבוצת הפניקס, אייל לפידות, רואה את בן סימון כמי שהצליח לקחת את הפניקס למובילות בתחום ביטוחי הפרט, לאחר שבשנים האחרונות סבלה הפניקס מהפסדים בתחום הבריאות. בן סימון נמצא בהפניקס כשמונה שנים. הוא רואה חשבון במקצועו, וקודם לכן עבד באגף הפיקוח במשרד האוצר.



מאז שנכנס לפידות לכיסא המנכ"ל בהפניקס ביוני 2009 הוחלפו בכירים רבים בקבוצה, ובהם מנהל חטיבת הלקוחות, איציק הורביץ, מנהל ההשקעות הראשי, דרור נגל, ויו"ר ועדת ההשקעות של הפוליסות המשתתפות ברווחים, ליאורה מרידור.



רכש חדש הצטרף אתמול לבית ההשקעות אנליסט. ד"ר יוסי מועלם מונה לכלכלן המקרו הראשי של בית ההשקעות. באנליסט צופים שהמינוי יחזק את ועדות ההשקעות בחברה. מועלם יעסוק בניתוח מקרו של המשק הישראלי ומשקים אחרים בעולם.



מועלם הוא בעל תואר ד"ר לכלכלה מאוניברסיטת פרינסטון. הוא שימש בעבר בכמה תפקידים בשוק ההון, ובהם כלכלן ראשי ומנהל מחלקת המאקרו בפסגות. בנוסף, משמש מועלם כמרצה בקורסי כלכלה ומינהל עסקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully