וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנרי טייק יקים מגדל מגורים ומלון ליד הים בת"א ב-750 מיליון ש'

מאת שלומית צור

24.2.2010 / 6:48

הבעלים של מלון דויד אינטרקונטיננטל יקים מגדל מגורים ובית מלון, שניהם בגובה 25 קומות, צפונית למגדל האופרה בתל אביב



>> עוד פרויקט מגורי יוקרה עומד להיבנות בקרוב בתל אביב, הפעם סמוך לחוף הים. הבעלים של מלון דיויד אינטרקונטיננטל, הנרי טייק, הודיע במסיבת עיתונאים שהתקיימה אתמול במלון, כי חברת נ.ה.ל שבבעלותו, עומדת להקים שני מגדלים המחוברים במבנה זכוכית - האחד מגדל מגורים בן 25 קומות ובו 70 דירות, ובצמוד לו בית מלון, גם הוא בגובה 25 קומות.

מגדל המגורים, שייקרא david promenade residences, יוקם על מגרש בשטח 8 דונם, שנמצא בבעלות משפחתו של טייק כ-40 שנה, ממוקם צפונית למגדל האופרה, בין הרחובות הרברט סמואל, הירדן והירקון, ומשמש כיום חניון ציבורי. הכניסה למגדל תהיה מרחוב הירקון.



גודל הדירות במגדל המגורים ינוע מ-100 מ"ר לדירות סטנדרטיות ועד 1,000 מ"ר לדירות דופלקס. לכל דירה תהיה מרפסת של עד 12 מ"ר הפונה לים. מחירי הדירות הסטנדרטיות יהיו 55-70 אלף שקל למ"ר. היזמים ציינו כי הנוף הנשקף ממרפסות הדירות לא יוסתר על ידי המלון בשל בניית שני המגדלים באופן לא מקביל, כשמגדל אחד ממוקם מזרחית יותר מהשני.



לדברי היזמים, חלוקת הקומות תתבצע באופן גמיש, מפני שמתעניינים רבים מביעים עניין לקנות יותר מדירה אחת. בין היתר ציינו היזמים כי יש מי שמעוניין לרכוש 6 דירות במגדל, ולכן הם מאמינים כי מספר הדיירים בבניין לא יעלה על 35.



דיירי מגדל המגורים יוכלו לקבל שירותים מבית המלון, שייקרא david hotel, ובהם בריכת השחייה, שירותי חדרים, הזמנות למסעדות ומקומות בילוי. במסגרת הפרויקט מתוכנן חניון תת-קרקעי, שבו יתאפשר מעבר ממגדל המגורים לבית המלון. הקומה המסחרית של המלון, שגם ממנה יתאפשר מעבר למגדל המגורים, כוללת מרכז כנסים וספא.



היקף ההשקעה בכלל הפרויקט, שכולל בסך הכל 80 אלף מ"ר, מתוכם כ-30 אלף מ"ר שטחים עיקריים ללא חניות, מוערך ב-750 מיליון שקל. את הפרויקט מתכנן משרד אדריכלים פייג'ין, שתכנן את מלונות רויאל ביץ' והנסיכה באילת ואת מגדל המגורים קינג דיויד ברחוב הירקון בתל אביב.



היזמים העריכו כי היתר הבנייה יתקבל בשבועות הקרובים, וכי הצפי לאיכלוס מגדל המגורים הוא במחצית השנייה של 2013. לדברי טייק, שמתגורר כיום בישראל, תוכנית בנייה על הקרקע, שנמצאת בבעלות משפחתו כבר עשרות שנים, לא קודמה לפני כן, מאחר שטרם הוקם החניון, ישבו במגרש מספר דיירים מוגנים, שהליך פינויים מהמקום ארך שנים רבות. "כבר בתחילת שנות ה-2000 חשבתי על הפרויקט הזה, אך הליך התכנון נמשך שבע שנים", אמר טייק. "החלטתי לשמור על מותג david גם בפרויקט זה, שכן זהו שמו של אבי ז"ל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully