וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טלדטה זכתה בפרויקט ראשון בסין בהיקף של 20 מיליון דולר

מאת יורם גביזון

24.2.2010 / 6:48



>> חברת טלדטה נטוורקס זכתה בפרויקט ראשון בסין בהיקף של 20 מיליון דולר. טלדטה, שהיא ספקית מובילה של פתרונות מתקדמים לרשתות הגישה של הדור הבא (ngn), חתמה על הסכם oem עם חברת dalian huanyu sunshine, יצרנית ציוד תקשורת סינית מובילה להספקת מערכות גישה רחבות סרט לאחת מחברות התקשורת הגדולות בסין.

dalian huanyu sunshine תשלב את מערכות הגישה של טלדטה בסל המוצרים שלה במטרה לאפשר הצעת פתרון ngn מקיף לחברות תקשורת סיניות.



הפרויקט הראשון שבו זכתה טלדטה כולל הספקת מערכות 1000e-broadaccess, שיתפרשו על פני מספר רב של ערים בסין ויספקו מגוון שירותי טלפוניה ופס רחב על גבי רשת ה-ngn, כמו טלפוניה על גבי רשת האינטרנט ותמיכה מלאה באפליקציות של קול, נתונים ווידיאו (טריפל פליי).



טלדטה היא חברה פרטית שבשליטת חברת אלרון מקבוצת אי.די.בי (21%), וקרדן ישראל שבשליטת יוסף גרינפלד, אבנר שנור ואיתן רכטר (37%).



אלרון וקרדן ישראל מנהלות מו"מ למכירת כל אחזקותיהן בטלדטה כחלק מעסקה למיזוגה של טלדטה עם חברה זרה. העסקה צפויה להתבצע לפי שווי חברה של 50 מיליון דולר לטלדטה.



אלרון וקרדן ישראל צפויות לקבל את התמורה בעבור אחזקותיהן בטלדטה במזומן, באיגרות חוב שניתנות להמרה למניותיה של החברה הזרה ובהקצאה של מניות החברה הרוכשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully