וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאהו תשתף פעולה עם טוויטר: תשלב עדכונים מטוויטר בתוצאות החיפוש

רויטרס

24.2.2010 / 10:18

תנאי העסקה לא ידועים; מיקרוסופט וגוגל שילמו 25 מיליון דולר בעסקה דומה עם טוויטר



ענקית האינטרנט יאהו תשתף פעולה עם אתר המיקרו-בלוגינג טוויטר, על מנת לשלב אותו בכמה מאתריה, על מנת להיכנס לתחום הרשתות החברתיות, כך הודיעה יאהו אתמול. תנאי העסקה אינם ידועים.



שיתוף הפעולה יאפשר לגולשים לראות את המסרים הקצרים המפורסמים בטוויטר, באמצעות אתריה של יאהו, וכן לפרסם ציוצים דרך יאהו. הצעד מגיע מספר חודשים לאחר שיאהו הודיעה על עסקה דומה עם פייסבוק, הרשת החברתית המובילה בעולם, ולאחר שבתחילת החודש חשפה מתחרתה של יאהו, גוגל, את הרשת החברתית שלה, גוגל באז.



הפופולריות של פייסבוק וטוויטר - אשר הודיעה אתמול כי יותר מ-50 מיליון ציוצים מתפרסמים באתר שלה מדי יום - מאיימת על ענקיות אינטרנט כמו יאהו וגוגל, אשר נשענות במידה רבה על הכנסות מפרסום. בינואר, עקפה פייסבוק את יאהו כאתר השני בפופולריות שלו בארה"ב, לפי דו"ח של חברת המחקר קומפיט. מחקר אחר, של קומסקור, הראה כי יאהו שמרה על מיקומה כאתר השני הפופולרי עם 164 גולשים ייחודיים ביום, בעוד שפייסבוק הייתה במקום הרביעי עם 112 מיליון גולשים ייחודיים.



החל מאתמול מוצגים ציוצים מטוויטר בנושאים מסוימים, במסגרת תוצאות החיפוש ביאהו, ובהמשך השנה תשלב יאהו עדכונים חיים מטוויטר גם בשירות האימייל שלה, ובאתרים המוקדשים לספורט, בידור וכלכלה.



יאהו לא מסרה מהם תנאי העסקה עם טוויטר. לפי דיווחים במדיה, מיקרוסופט וגוגל שילמו 25 מיליון דולר עבור זכויות לכלול מסרים מטוויטר בתוצאות החיפוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully