וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכר הבסיס של מנכ"ל ורינט, דן בודנר, יעמוד על 600 אלף דולר בשנה

ניר צליק

24.2.2010 / 11:12

בתוספת בונוסים התלויים בעמידה ביעדים, עשוי שכרו להאמיר ל-1.2 מיליון דולר



כשברקע נמצאים מאמציה של ורינט, החברה הבת של , לסיים את הגשת הדו"חות הכספיים לרשות ניירות ערך האמריקאית, הודיעה אמש החברה כי היא חתמה על הסכם שכר חדש עם המנכ"ל - דן בודנר. בודנר יקבל שכר בסיס של 600 אלף דולר ובנוסף, אם יעמוד ביעדים מסויימים, יאמיר שכרו ל-1.2 מיליון דולר.



בנוסף, עשוי לקבל בודנר מענקי אופציות שיהיו דומים לאלו שיקבלו הבכירים האחרים בחברה. אם החברה תצטרך להגיש שוב את הדו"חות הכספיים לשנה שהסתיימה ב-31 בינואר 2010, אחרי שאלו יוגשו, בודנר יתבקש לעזוב את תפקידו או להחזיר חלק מהבונוס, או כל תמריץ שיקבל בודנר על שנה זו.



במידה ויעזוב את החברה יקבל בודנר פיצויים הגדולים פי 1.5 משכרו ומהבונוסים (1.2 מיליון דולר לשנה) ופי 2.5 מהשכר במידה והחברה תמכר.



בתחילת החודש, במקביל לחברה האם קומברס, פירסמה נתונים כספיים לא סופיים לשנים שהסתיימו ב-31 בינואר של 2006-2010, כאשר החברה סיימה את 12 החודשים שהסתיימו ב-31 בינואר 2010 עם הכנסות של 680-710 מיליון דולר. בשנה הקודמת היו הכנסותיה 664 מיליון דולר. החברה צפויה לפרסם את נתוניה הכספיים הסופיים בחודשים הקרובים.



קומברס וורינט לא פירסמו דו"חות כספיים במשך ארבע שנים כתוצאה מפרשת התארוך לאחור בקומברס, בגינה נמלט קובי אלכסנדר, מנכ"ל החברה דאז, לנמיביה. קומברס צפויה להשלים הגשת חלק מהדו"חות עד אפריל ואת היתר עד סוף יוני.



בשוק גוברות ההערכות כי בסופו של דבר קומברס תמכור חלק מהחברות הבנות, אולטיקום, שנמצאת על המדף, ועוסקת בפתרונות תוכנה לרשתות סלולר, ורינט, המתמחה במערכות הקלטה לווידיאו ולאודיו וסטארהום, הפרטית, העוסקת בשירותי נדידה עבור חברות סלולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully