מבנה התעריפים של בזק צפוי להשתנות בקרוב, אם משרד התקשורת יאשר את השינויים שביקשה החברה - כך מדווח "מעריב".
השינוי יתבטא במעבר לחבילות על-פי שעות במחירי האינטרנט, וניסיון ליצור מבנה מחירים אטרקטיווי יותר ברשת החברה, כמענה לחברות הסלולר. בין היתר מדובר על צמצום אזורי החיוג.
ההערכות הן שבזק ביקשה אף לייקר את מחירי הקישוריות לסלולר, כך שייווצר
תמריץ לשוחח באמצעותה.
סמנכ"לית השיווק של בזק, פנינה שנהב, סירבה אתמול להגיב על הידיעה.
בזק מבקשת אישור לשינויי התעריפים
סקירת עיתונים / מעריב
4.1.2002 / 9:00
