הנהלת חברת סאיטקס ויז'ן הודיעה אתמול במפתיע על פיטורי 45 מעובדי התפעול, עקב הרעה לא צפויה במכירות. כך מדווח "מעריב".
החברה נשלטת במלואה על-ידי סאיטקס . כשהאחריות הניהולית על סאיטקס היתה בידי
רימון בן-שאול, נשקלה האפשרות לאחד את החברה עם המתחרה נור טכנולוגיות,
שבשליטת קבוצת דוברת. אלא שחילוקי דעות על המחיר והתנאים לביצוע המיזוג מנעו את השלמת העיסקה.
סאיטקס ויז'ן פיטרה במפתיע 45 עובדים
סקירת עיתונים / מעריב
4.1.2002 / 8:57
