וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכתב לשרה נתניהו: "אני אתן לך כדור בראש"

ליאל קייזר

28.2.2010 / 13:12

תושב בת ים, בן 72, איים על נתניהו כי "אם יקרה משהו לעוזרת הבית, שום שומר ראש לא יעזור לך"



משטרת ירושלים עצרה היום (ראשון) גבר בן 72 מבת ים החשוד כי שלח למשרד ראש הממשלה מכתב, המופנה לרעייתו, שרה נתניהו, ובו איומים לרצוח אותה. המכתב, כך הסביר, נשלח על רקע התנהגותה כלפי עוזרת הבית שלה לטענתו.



במכתב, אשר נכתב בכתב יד, הזהיר החשוד כי "אם יקרה לעוזרת הבית משהו, דמך בראשך, אני אתן לך כדור בראש, ושום שומר ראש לא יעזור לך". לאחר מעצרו של החשוד, נעשה חיפוש בביתו, שם לא נמצאו אמצעי חבלה כלשהם. בחקירתו טען האיש כי שלח את המכתב מתוך כעס והביע חרטה. חקירתו נמשכת.



לפני כשבועיים הגישה נתניהו לבית הדין לעבודה בתל אביב את כתב ההגנה שלה לתביעה שהגישה נגדה מנהלת משק ביתה בקיסריה, ליליאן פרץ.



בכתב ההגנה נטען כי "התובעת הגישה תביעת סרק מופרכת וזדונית נגד הנתבעת... כתב התביעה מלא טענות שהומצאו לצורך השעה ואין בו שום ממש". נתניהו טוענת כי כתב התביעה הוגש עקב שיקולים זרים, וכי מעולם לא התהדרה בנוצותיה או טענה כי זו זכות לעבוד בביתה.



מכתבה של פרץ לנתניהו: אוהבת אותכם הכי בעולם, ליליאן



נתניהו מוסיפה כי "במשך שש השנים בהן הועסקה התובעת, נוצרו בינה לבין הנתבעת קשרים חמים החורגים מיחסי עובד-מעביד". בכתב ההגנה מצוטט מכתב שלטענת נתניהו נשלח לה על ידי פרץ לאחר הבחירות האחרונות לכנסת. במכתב נכתב: "למשפחתי היקרה! מזל טוב והצלחה גדולה! אני כל כך גאה בכם, אין לכם מושג, אוהבת אותכם הכי בעולם, ליליאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully