וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השבוע בוול סטריט: ספר הבז', נתוני התעסוקה ודו"חות של חברות ישראליות נוספות

רונית דומקה

28.2.2010 / 13:34

בין החברות הישראליות שדו"חותיהן יפורסמו נמצאות דלק US, ווקלטק, אלון USA וקמטק



לאחר שביום שישי ננעלו המדדים בוול סטריט במגמה חיובית, בין היתר בעקבות נתוני התמ"ג המתוקנים של ארה"ב, יצפו המשקיעים בשבוע הקרוב לספר הבז' של הבנק הפדרלי, ולנתוני התעסוקה של ארה"ב לחודש פברואר. כמו כן יפורסמו במהלך השבוע דו"חות כספיים של מספר חברות ישראליות הנסחרות בוול סטריט.



בורסות וול סטריט השלימו ביום שישי ירידה שבועית ראשונה זה שלושה שבועות, אך סגרו את החודש הטוב ביותר מאז נובמבר. מדד דאו ג'ונס ירד בסיכום שבועי ב-0.8%, אך בפברואר עלה ב-2.6%; נאסד"ק איבד בשבוע שעבר 0.3%, אך עלה בפברואר ב-4.2%, ואילו s&p 500 ירד ב-0.4% בשבוע שעבר, אך הוסיף בסיכום חודשי 2.8%.



ביום שני יפתחו את השבוע נתוני ההכנסה האישית והצריכה הפרטית לחודש ינואר, אשר על פי תחזיות אנליסטים צפויות לעלות ב-0.4% כל אחת. עוד ביום שני, תתאפשר הצצה למצבו של מגזר הייצור, בנתוני מדד מנהלי הרכש של מכון ism למגזר הייצור. על פי התחזיות, צפוי המדד לרדת בפברואר ל-57.5 נקודות, לעומת 58.4 נקודות בינואר. יומיים לאחר מכן יפורסם מדד ism למגזר השירותים.

ביום שלישי יפורסמו נתוני מכירות הרכב בארה"ב לחודש פברואר. אנליסטים צופים כי המכירות יהיו בקצב שנתי של 10.5 מיליון בפברואר, ירידה קלה לעומת 10.78 מיליון יחידות בינואר. יצרנית הרכב טויוטה, אשר כבר בחודש ינואר ספגה ירידה של 16% במכירותיה, בעקבות פרשת התקלות בדוושת הגז, צפויה לרשום ירידה נוספת.



ביום רביעי יפרסם הבנק הפדרלי את ספר הבז' – הדו"ח התקופתי לגבי מצב הכלכלה האמריקאית. בחודש שעבר דיווחו 10 מתוך 12 מחוזות הבנק הפדרלי על שיפור בפעילות או בתנאים הכלכליים בהם.



השבוע ייחתם עם דו"ח התעסוקה לחודש פברואר. להערכת אנליסטים, גל הקור בארה"ב, וסופות השלג שהביא עמו, עלולים להשפיע לרעה על נתוני התעסוקה, בשל המכירות הקמעוניות החלשות ועיכובים בפרויקטים שונים, שהביאו ככל הנראה מעסיקים לגייס פחות עובדים. לפי תחזיות אנליסטים לסוכנות רויטרס, איבד שוק התעסוקה האמריקאי 50 אלף משרות בפברואר, בהשוואה ל-20 אלף משרות בינואר. שיעור האבטלה, אשר בינואר ירד ל-9.7%, צפוי לעלות ל-9.8%.



עד כה דיווחו 96% מהחברות במדד s&p 500 על תוצאותיהן לרבעון הרביעי. למעלה מ-70% מהחברות דיווחו עקפו את התחזיות לדו"חות הרבעון הרביעי, מעל לממוצע של 61% ברבעון טיפוסי, לפי נתוני תומסון רויטרס.



שלל חברות ישראליות צפויות לפרסם השבוע את דו"חותיהן הכספיים. ביום שני יפרסמו את דו"חותיהן הכספיים דלק us, קמטק, המייצרת מערכות לסריקה של מעגלים מודפסים ופרוסות סיליקון, ויצרנית ציוד התקשורת על גבי האינטרנט ווקלטק. למחרת יפורסם הדו"ח של אלון usa.



כמו כן צפויים במהלך השבוע דו"חות של ענקית המדיה הצרפתית ויוונדי, ו-wpp, חברת הפרסום הגדולה בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully