וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלתא תופרת עסקת נדל"ן

ואדים סבידרסקי

2.3.2010 / 16:11

דלתא גליל תמכור קרקע בנהריה ב-24 מיליון דולר; צופה רווח של כ-20 מיליון דולר. החברה חתמה על הסכם אופציה למכירת המגרש וכבר הכניסה לקופתה 2 מיליון שקל

דלתא צפויה לממש מגרש בנהריה בו פעל בעבר מפעל החברה. דלתא גליל חתמה היום על הסכם במסגרתו העניקה לקבוצת רוכשים מארבע חברות פרטיות אופציה לרכישת המגרש בשטח של כ-258 דונם, במהלך ארבעה חודשים ב-24 מיליון דולר (בתוספת מע"מ). זאת בתשלומים שיתפרסו על פני תקופה של עד 3 שנים. הוסכם שהתמורה הכוללת לא תפחת מ-91 מיליון שקל.

הקרקע נמצאת בבעלות דלתא מאז שנת 1982, בעקבות מיזוגה עם חברת מולר. על הקרקע פעל מפעל לצביעת חוטים, שנסגר לפני כחמש שנים. כיום מיועדת הקרקע לתיירות ומגורים.

החברה מעריכה כי במידה והרוכשים יבחרו לממש את האופציה, רווח ההון שלה צפוי להסתכם בסכום שבין 18 ל-20 מליון דולר (לפני מס). תמורת האופציה, שילמו הרוכשים 2 מיליון שקל, שלא יוחזרו גם אם הללו יבחרו שלא לממש את האופציה.

בנוסף, הפקידו הרוכשים בידי החברה 3 מיליון שקל כדמי רצינות. אם תמומש האופציה, ישמשו דמי הרצינות כתשלום על חשבון התמורה. אם לא, יוחזר הכסף לרוכשים. מחר, צפויה דלתא גליל לפרסם את תוצאותיה הכספיים לרבעון האחרון של 2009 ולשנה כולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully